Jump to content

Timeshift

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als je er niet tevreden mee bent, waarom post je het dan? Verbeter het totdat je er tevreden mee bent en dan pas krijg je replies met commentaar waar je wat aan hebt. Elke idioot kan zien dat je afbeelding veel te flets is en te wazig: daar hoef ik nog geen seconde over na te denken.

Dit zijn simpele verbeteringen die elke beginner moet kunnen.. Ik heb de kleuren wat aangepast, er meer contrast in aangebracht, het geheel iets donkerder en zachter gemaakt en er boven en onder een één pixel dikke zwart border bij geplakt. Resultaat:

afbeelding2v.jpg

Kan een kwestie van smaak zijn, maar dit ziet er veel beter uit (vind ik dan) en het kostte me ongeveer één minuutje (ik werk dan wel niet Photoshop, maar 't gaat om 't principe).

Try again :)?

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Dan is het een kwestie van smaak, want (sorry hoor) ik vind jou versie serieus zo lelijk als de nacht.

Geplaatst:

Ik ga geheel akkoord met Puma. Al jouw sigs zijn mooi qua compositie en effecten, maar er komt niets tot zijn recht door de flauwe kleuren die je meestal gebruikt. Het is alsof je over elke sig van jou een witte layer gooit, en die dan op opacity 30% zet ofzo. Ik zie drie sigs van jou (je huidige, die in dit topic en hier, waar ik de kleuren te flauw vind door die rare witte schijn.

Dan is het een kwestie van smaak, want (sorry hoor) ik vind jou versie serieus zo lelijk als de nacht.

Ten eerste: Leer om fatsoenlijke comments te formuleren. Het gaat mij totaal niet om mijn sig, maar de inhoud van mijn reply. Jij post jouw signature om het door ons te laten beoordelen, vervolgens geef ik een beoordeling en daarna ga jij in op geen enkele manier op die beoordeling in, slechts op het plaatje dat ter illustratie diende. Bij een tekst die jij voor Nederlands schrijft en waar je een plaatje bij voegt, gaat je docent toch ook niet zeuren over het plaatje als deze geen border heeft? Nee, hij gaat in op de tekst, want daar doe je het uiteindelijk voor.

Ten tweede: Blijkbaar kies jij dus voor het negeren van tips. Als jij niet beter wilt worden, is dat jouw keus, maar de enige manier om beter te worden is door naar anderen te luisteren. Mijn sig was slechts een voorbeeld en ook verre van volmaakt, maar ik gebruikte het om te laten zien wat ik bedoelde.

Anyway, ik zie jou nooit vrijwel nooit in andermans topics posten, in de vorm van een reply met commentaar, en verwacht dan ook geen commentaar meer van anderen als jij noch andermans werk beoordeelt noch tips en commentaar op jouw eigen werk van anderen aanneemt en gebruikt.

Laters.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Ik vind hem eerlijk gezegt niet zo lelijk, ik zou er wel enkele aanpassingen aan doen, zoals: een 1 pixel zwarte border ofzo wat al gezegt was door Puma :D

ook nog miss kan je die clipping mask boven de tekst kunnen weg laten, want ik vind die er niet al te best bij passen :D en denk dat dit zoal mijn opmerkingen zijn :D

ik geef je een 7.5/10 ;)

Geplaatst:

afbeelding2v.jpg

Ik snap CrackerzElite wel, hij houdt van licht en vindt dit denk ik te donker. Maar je kon ook lightning effects toevoegen en krijg je dit:

1268147818-650.png

Toch een beetje CrackerzElite style :)

Ik ga geheel akkoord met Puma. Al jouw sigs zijn mooi qua compositie en effecten, maar er komt niets tot zijn recht door de flauwe kleuren die je meestal gebruikt. Het is alsof je over elke sig van jou een witte layer gooit, en die dan op opacity 30% zet ofzo. Ik zie drie sigs van jou (je huidige, die in dit topic en hier, waar ik de kleuren te flauw vind door die rare witte schijn.

Ik probeer daarmee een soort effect te creeren, en vind het mooi. Maar ik zal proberen vollere kleuren te gebuiken.

Ten tweede: Blijkbaar kies jij dus voor het negeren van tips. Als jij niet beter wilt worden, is dat jouw keus, maar de enige manier om beter te worden is door naar anderen te luisteren. Mijn sig was slechts een voorbeeld en ook verre van volmaakt, maar ik gebruikte het om te laten zien wat ik bedoelde.

Aangezien dit het enige inhoudelijk is met betrekking op het topic (imo) reageer ik hier maar even op. Mijn mening is dat je er volkomen naast zit. Als jij mij een tip geeft, dan moet die tip mijn tags in het algemeen ook meteen verbeteren? Nee, ik ben het niet eens met je tip en dus doe ik er verder niks mee. Echter, krijg ik een goede tip minstens 2 keer doe ik daar echt wel wat mee. O, en ik doe heus wel 'iets' met tips hoor. Anders zou ik nu nog op die 'achtergrond-render-tekst' sigs blijven steken.

Verder bedankt voor de overige tips.

Bewerkt: door CrackerzElite
Geplaatst:

Je hoeft niet op elk antwoord van iemand te reageren je kunt met de tips doen wat je wilt.

Voor de rest vind ik die van jou juist mooi maar ik vind wel dat hij iets te licht is. Ik zou de render wel wat lichter maken en de achtergrond kun je als je teminste photoshop gebruikt. Duplicate je gehele sig dan 1% gaussian blur zet hem op lighten dan kun je de opacity nog aanpassen tot hoever jij wil en dan als laatst gum je de render uit die layer zodat die wat donkerder blijft. Dan kun je als laatst nog een beetje sharpen als je dat beter wvind.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...