Jump to content

Nederlandse GTAIV?


Quintillius

Recommended Posts

Is er een Nederlandse GTA IV?

Zoja? Waar en hoe kan ik hem downloaden.

Zoniet? Is er al iemand mee bezig of hebben jullie vergelijkbare plannen?

:eten: I want GTA IV, zaterdag ga k hem kopen :Y

Er is geen Nederlandse GTAIV, maar er zijn leden op het forum (hopelijk) actief mee bezig om de ondertitels te veranderen van Engels naar Nederlands.

http://www.gtaforum.nl/topic/104890-gxtiv-nederlandse-taaltoevoeging-voor-gta-iv-pc/

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Is er een Nederlandse GTA IV?

Zoja? Waar en hoe kan ik hem downloaden.

Zoniet? Is er al iemand mee bezig of hebben jullie vergelijkbare plannen?

:eten: I want GTA IV, zaterdag ga k hem kopen :Y

Er is geen Nederlandse GTAIV, maar er zijn leden op het forum (hopelijk) actief mee bezig om de ondertitels te veranderen van Engels naar Nederlands.

http://www.gtaforum.nl/topic/104890-gxtiv-nederlandse-taaltoevoeging-voor-gta-iv-pc/

Perfect! Dat bedoelde ik :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet toch niet denken aan een Nederlandse GTA met van die nagesynchroniseerde stemmen, zoals je ook in tekenfilms wel eens hoort. Vreselijk, maar met ondertiteling in het Nederlands is natuurlijk niks mis.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet toch niet denken aan een Nederlandse GTA met van die nagesynchroniseerde stemmen, zoals je ook in tekenfilms wel eens hoort. Vreselijk, maar met ondertiteling in het Nederlands is natuurlijk niks mis.

Ze hebben de stemmen toch sowieso nagesynchroniseerd? Het enige wat je kan zeggen is is dat de mond bewegingen zijn gemaakt voor het Engels, maar ik denk niet dat als je NL stemmen erin propt, dat je dat dan heel erg zal storen. Echter, ik denk wel dat de grapjes of opmerkingen in de gesprekken van Niko en de kleine filmpjes voor een missie (of erna) niet leuk zijn in het NL. Dus gewoon in het Eng houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet toch niet denken aan een Nederlandse GTA met van die nagesynchroniseerde stemmen, zoals je ook in tekenfilms wel eens hoort. Vreselijk, maar met ondertiteling in het Nederlands is natuurlijk niks mis.

Ze hebben de stemmen toch sowieso nagesynchroniseerd? Het enige wat je kan zeggen is is dat de mond bewegingen zijn gemaakt voor het Engels, maar ik denk niet dat als je NL stemmen erin propt, dat je dat dan heel erg zal storen. Echter, ik denk wel dat de grapjes of opmerkingen in de gesprekken van Niko en de kleine filmpjes voor een missie (of erna) niet leuk zijn in het NL. Dus gewoon in het Eng houden.

Dat snap k wel, kheb GTA SA ook in Dutch =).

Engelse spraak met Nederlandse ondertiteling is het beste!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het er erg onnatuurlijk uit zal zien: De wereldburgers van Liberty City die allemaal lekker Nederlands lullen. En ondertussen alle andere teksten (denk aan reclameborden e.d) in het Engels. Nou heb ik geen probleem met Engels, dat beheers ik prima, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn voor wie een vertaling uitkomst zou bieden. Maar ik vrees dat het er voorlopig niet zal komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Nederlandse ondertitelingen ook al goed genoeg zijn.

Stemmen in het Nederlands verpesten de hele game.

En ik weet niet of het iemand interesseert wat de gewone peds zeggen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

het lijkt me op zich wel geinig als ze allemaal nederlands zitten te lullen:P of echt van dat plattelandse dialect. dan kan je wel lachen opzich. in een stad waar ze plattelands dialect spreken:P

Link to comment
Delen op andere websites

het lijkt me op zich wel geinig als ze allemaal nederlands zitten te lullen:P of echt van dat plattelandse dialect. dan kan je wel lachen opzich. in een stad waar ze plattelands dialect spreken:P

Nah, je ziet overal engelse tekst staan. En nederlands is helemaal niet mooi, althans, dat is mijn mening.

Nederlandse ondertiteling met Engelse spraak is the best ;-).

Link to comment
Delen op andere websites

Nah, je ziet overal engelse tekst staan. En nederlands is helemaal niet mooi, althans, dat is mijn mening.

Nederlandse ondertiteling met Engelse spraak is the best ;-).

Ja daar ben ik het ook wel mee eens hoor. Ik zou ook niet willen dat het nederlands gesproken zou zijn. Ik zou het alleen wel grappig vinden. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, Ik heb is even zitten googlen op GTA IV Dutch en ik heb dit er zo'n beetje als enigste uitgekregen. Ik heb het zelf nog niet verder bekeken, dus ik weet niet of het wat is en er staat ook dat het nog lang niet af is, maar als iemand is even zou willen kijken of het een beetje een goede mod is. Ik heb nu namelijk helaas even niet zo veel tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, Ik heb is even zitten googlen op GTA IV Dutch en ik heb dit er zo'n beetje als enigste uitgekregen. Ik heb het zelf nog niet verder bekeken, dus ik weet niet of het wat is en er staat ook dat het nog lang niet af is, maar als iemand is even zou willen kijken of het een beetje een goede mod is. Ik heb nu namelijk helaas even niet zo veel tijd.

"deel te namen" (zie pic)

Denk niet dat dit heel veel word, en bovendien het verhaal is op zich toch niet zo moeilijk te volgen? Het is geen moeilijk engels, en naar mijn mening is engels veel mooier.

Link to comment
Delen op andere websites

"deel te namen" (zie pic)

Denk niet dat dit heel veel word, en bovendien het verhaal is op zich toch niet zo moeilijk te volgen? Het is geen moeilijk engels, en naar mijn mening is engels veel mooier.

Ik vind de verhaallijn ook nog wel aardig te volgen, maar er zijn zat leden die het niet kunnen volgen volgens mij dus daarom zet ik het hier maar neer en ik heb ook niet echt alle vertrouwen in die mod, maar het is altijd nog beter dan niks zullen we maar zeggen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...