Jump to content

Wat vinden jullie van Hardcore/Hardstyle?

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat vinden jullie van Hardcore/Hardstyle?

ikzelf vind het wel leuk

hardcore en hardstyle en house.

dat soort dingen

Geplaatst:

Ligt eraan hoe het klinkt, ik vind Scooter op zich wel leuk klinken ;)

Ik hou helemaal niet van die racistische hardcore: Neophyte enz :N .

Geplaatst:

early hardcore vind ik geweldig,hardcore van de laatste 10 jaar vind ik 99 van de 100 keer bagger5 en bagger slecht.

Geplaatst: (bewerkt)

In één woord: Stom.

Komaan, Muziek moet in de oren klinken, als ik hardcore, hardstyle of wat dan ook hoor... dan stop ik mijn oren liever dicht.

Dat kan je toch geen muziek noemen, ja, het is een mening. Maar ik denk dat sommigen me hier wel zullen begrijpen. Dit is geen muziek meer, maar gewoon een Maak-mij-doof-ding.

En zelfs als je het stil zet luister ik het niet graag, ik heb misschien een aparte muziekstijl, en luister liever '80 & '90, maar zelfs de hardcore van die jaren vind ik niks (als die er al zijn, want je moet niet verwachten dat ik er naar luister :puh:, maar ik hoor het vaak genoeg als er weer zo een auto voorbij rijdt die de hele straat muziek *ahum* levert).

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

In één woord: Stom.

Komaan, Muziek moet in de oren klinken, als ik hardcore, hardstyle of wat dan ook hoor... dan stop ik mijn oren liever dicht.

Dat kan je toch geen muziek noemen, ja, het is een mening. Maar ik denk dat sommigen me hier wel zullen begrijpen. Dit is geen muziek meer, maar gewoon een Maak-mij-doof-ding.

En zelfs als je het stil zet luister ik het niet graag, ik heb misschien een aparte muziekstijl, en luister liever '80 & '90, maar zelfs de hardcore van die jaren vind ik niks (als die er al zijn, want je moet niet verwachten dat ik er naar luister :puh:, maar ik hoor het vaak genoeg als er weer zo een auto voorbij rijdt die de hele straat muziek *ahum* levert).

muziek moet in de oren klinken,bij mij doet het dat ook.

je kan het wel muziek noemen maar jij houd er niet van,ik noem metal bijvoorbeeld ook liever niet muziek maar dat doe ik wel :) en hardcore is trouwens pas in de vroege 90's ontstaan.

in die auto's is het trouwens meestal geen hardcore maar een of andere house of hip hop met een bas ofzo.

Ga eens snel wat hardstyle luisteren zou ik zeggen. Hardcore vind ik ook niet veel aan. Maar hardstyle vind is gewoon echt m'n favoriete muziek. Maar achja, zo luister ik ook naar Rowwen Hèze, Guus Meeuwis, BZB enz... en dat vinden andere mensen weer troep.

Bij House, Trance en heel die andere meuk ga ik gewoon slapen.

Bewerkt: door S-te-Fan
Geplaatst:

Ik vind hardcore ook totaal geen mooie muziek. Lijkt meer op de jostiband maar dan met harder geluid. Maar ik vind die nederlandstalige muziek ook slecht. Dat komt vooral door de tekst die gezongen wordt en 9 van de 10 keer nergens op slaat. Dat vind ik echt slecht aan onze muziek.

Zelf vind ik engelse muziek (Soort rock denk ik?) wel vet. Muziek die je lekker hard kan zetten en mooi klinkt. :puh:

Geplaatst:

Luister daar gewoon eens naar, melodie van hardstyle gespeeld op harstyle. Nu alleen nog maar een kick en een bass.

'Over smaak valt niet te twisten'

Zelf vindt ik er niets aan, ook omdat iedereen met een deuntje (Het maakt niet uit of het goed of slecht is) wel een hardcore 'liedje' kan maken.

(Video)

Luister daar gewoon eens naar, melodie van hardstyle gespeeld op harstyle. Nu alleen nog maar een kick en een bass.

Ik vindt het wel een goede melodie hebben, maar dat is ook alles :)

Bewerkt: door Mevin
Geplaatst:

'Over smaak valt niet te twisten'

Zelf vindt ik er niets aan, ook omdat iedereen met een deuntje (Het maakt niet uit of het goed of slecht is) wel een hardcore 'liedje' kan maken.

(Video)

Ik vindt het wel een goede melodie hebben, maar dat is ook alles :)

ja duh,je zegt het zelf "maakt niet uit of het goed of slecht is" ik kan ook wat op een gitaar rammelen,maakt niet uit of het goed of slecht is :S

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...