S-te-Fan Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 'Over smaak valt niet te twisten' Zelf vindt ik er niets aan, ook omdat iedereen met een deuntje (Het maakt niet uit of het goed of slecht is) wel een hardcore 'liedje' kan maken. (Video) Luister daar gewoon eens naar, melodie van hardstyle gespeeld op harstyle. Nu alleen nog maar een kick en een bass. Ik vindt het wel een goede melodie hebben, maar dat is ook alles Kheb het hier niet over hardcore. Reageren
Limitbreak Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Hardcore vind ik meestal niet zo geweldig. Maar Hardstyle is wel ok Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Over het algemeen niet echt geweldig dat ik er er thuis naar luister, Maar ik vind het niet naar om aan te horen ofzo. Reageren
llllllllll Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 ik vind t wel leuk, want je kun er goed op rennen, elke stap = een bass-kick Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 ik vind t wel leuk, want je kun er goed op rennen, elke stap = een bass-kick En fietsen, 35 km/u op wat harde muziek is makkelijk te halen. Reageren
viccie211 Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 Ik heb er eigenlijk best een hekel aan, geef mij maar Christelijke metal met snoeiharde gitaren Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Ik heb er eigenlijk best een hekel aan, geef mij maar Christelijke metal met snoeiharde gitaren waarom christenlijke? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 Ik heb er eigenlijk best een hekel aan, geef mij maar Christelijke metal met snoeiharde gitaren Christelijk? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.