RitalinAdrenaline Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 (bewerkt) De eerste keer dat je het doet krijg je 10.000 aan keiharde cash, de tweede keer though kreeg ik geen fluit. Op WikiGTA zeggen ze niets over hoe het werkt na de eerste keer. Hoe lang gaat het nog door? Nog een vraagje. Heeft de BAGUVIX cheat invloed op het eetgedrag van CJ? Hij wordt er maar niet dikker op, hoe veel hij ook naar binnen slurpt. Bewerkt: 9 maart 2010 door _KoE_Mzungu Titel aangepast, verplaatst naar SA: Missie Hulp. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 BAGUVIX heeft geen invloed op eetgedrach van CJ. Misschien zijn er andere cheats ingevoert zoals "CJ heeft nooit meer honger". Reageren
RitalinAdrenaline Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 (bewerkt) Bedankt, en nee, geen andere cheats gebruikt. Mag ik (nogmaals <_<) weten waarom de titel veranderd is, of word ik dan naar Syberië gestuurd of zo? Bewerkt: 9 maart 2010 door RitalinAdrenaline Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Vragen over moderator-acties (zoals het wijzigen van een topic-titel) zijn altijd off-topic en kunnen dus gewoon via PB gesteld worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.