mathijs2 Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 hallo allemaal ik heb een probleem met gta iv voor de ps3 als ik online ga in gta iv en ik doe bijvoorbeeld team deathmatch dan komen er geen ander spelers eerst had ik een ander account en werktte het wel nu niet meer en als ik een vriend invite of hij mij komt er testaan game don's exist ofzo iets terwel hij gewoon ook ander spellers ziet HELP!!!! signaal sterkte is hoog kanaal 1 upnp niet beschikbaar nat type 3 ik heb hier over gelezen en mensen zijden dat type 3 niet werkt maar me vriend heeft echter type 3 alvast bedankt
HA5H Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 hallo allemaal ik heb een probleem met gta iv voor de ps3 als ik online ga in gta iv en ik doe bijvoorbeeld team deathmatch dan komen er geen ander spelers eerst had ik een ander account en werktte het wel nu niet meer en als ik een vriend invite of hij mij komt er testaan game don's exist ofzo iets terwel hij gewoon ook ander spellers ziet HELP!!!! signaal sterkte is hoog kanaal 1 upnp niet beschikbaar nat type 3 ik heb hier over gelezen en mensen zijden dat type 3 niet werkt maar me vriend heeft echter type 3 alvast bedankt hoeveel vrienden heb je op PSN?
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 (bewerkt) Het heeft volgens mij niks met aantal vrienden te maken (limiet=50) maar het komt omdat hij NAT type 3 heeft. Je moet even googlen op je modem/router hoe je NAT type 2 krijgt. Of je post je merk/model router hier even en misschien kunnen wij je helpen. Bewerkt: 9 maart 2010 door Nick_Kerkwijk
mathijs2 Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Het heeft volgens mij niks met aantal vrienden te maken (limiet=50) maar het komt omdat hij NAT type 3 heeft. Je moet even googlen op je modem/router hoe je NAT type 2 krijgt. Of je post je merk/model router hier even en misschien kunnen wij je helpen. experia box kpn
Remco124 Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 Met Kpn routers kun je volgens mij niet online
Big Boss Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 Volgende keer even op de datum van het laatste bericht letten alsjeblieft. Dit topic is bijna een jaar oud en de topicstarter heeft wellicht al lang een oplossing gevonden voor zijn probleem. In het GTA IV forum heeft Jacky trouwens heel mooi uitgelegd hoe je toch online kan met een KPN router: http://www.gtaforum.nl/topic/99542-tut-hoe-configureer-ik-mijn-kpn-router-voor-online-gaming/
Recommended Posts