Jump to content

kan niet invite


mathijs2

Recommended Posts

hallo allemaal ik heb een probleem met gta iv voor de ps3

als ik online ga in gta iv en ik doe bijvoorbeeld team deathmatch dan komen er geen ander spelers eerst had ik een ander account en werktte het wel nu niet meer en als ik een vriend invite of hij mij komt er testaan game don's exist ofzo iets terwel hij gewoon ook ander spellers ziet HELP!!!!

signaal sterkte is hoog

kanaal 1

upnp niet beschikbaar

nat type 3 ik heb hier over gelezen en mensen zijden dat type 3 niet werkt maar me vriend heeft echter type 3

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal ik heb een probleem met gta iv voor de ps3

als ik online ga in gta iv en ik doe bijvoorbeeld team deathmatch dan komen er geen ander spelers eerst had ik een ander account en werktte het wel nu niet meer en als ik een vriend invite of hij mij komt er testaan game don's exist ofzo iets terwel hij gewoon ook ander spellers ziet HELP!!!!

signaal sterkte is hoog

kanaal 1

upnp niet beschikbaar

nat type 3 ik heb hier over gelezen en mensen zijden dat type 3 niet werkt maar me vriend heeft echter type 3

alvast bedankt

hoeveel vrienden heb je op PSN?

Link to comment
Delen op andere websites

Het heeft volgens mij niks met aantal vrienden te maken (limiet=50) maar het komt omdat hij NAT type 3 heeft. Je moet even googlen op je modem/router hoe je NAT type 2 krijgt. Of je post je merk/model router hier even en misschien kunnen wij je helpen.

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Het heeft volgens mij niks met aantal vrienden te maken (limiet=50) maar het komt omdat hij NAT type 3 heeft. Je moet even googlen op je modem/router hoe je NAT type 2 krijgt. Of je post je merk/model router hier even en misschien kunnen wij je helpen.

experia box kpn

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Volgende keer even op de datum van het laatste bericht letten alsjeblieft. Dit topic is bijna een jaar oud en de topicstarter heeft wellicht al lang een oplossing gevonden voor zijn probleem.

In het GTA IV forum heeft Jacky trouwens heel mooi uitgelegd hoe je toch online kan met een KPN router: http://www.gtaforum.nl/topic/99542-tut-hoe-configureer-ik-mijn-kpn-router-voor-online-gaming/

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...