tracylover Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 hello ik start deze morgen GTA:Sa op en ik krijg ineens dit :s gisteren avond ging alles nog prima Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 helloik start deze morgen GTA:Sa op en ik krijg ineens dit :s gisteren avond ging alles nog prima En? Wil je nou dat wij je helpen? Terwijl je helemaal geen info geeft, niet even netje vraagt of je hulp kan hebben. Ik kan je zo ook niet verder helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tracylover Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) srry dit zijn me systeem specs Windows xp home Sp2 Graka: Ati radeon 9600 Pro 256 mb ram geheugen: 512mb heb san andreas sinds 09/06/05 en heeft tot vandaag goed gedraaid en heb hem ook al eens opnieuw geinstalleerd maar hielp niet Bewerkt: 18 juni 2005 door tracylover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) srrydit zijn me systeem specs Windows xp home Sp2 Graka: Ati radeon 9600 Pro 256 mb ram geheugen: 512mb heb san andreas sinds 09/06/05 en heeft tot vandaag goed gedraaid en heb hem ook al eens opnieuw geinstalleerd maar hielp niet ik zag nog zo'n andere gast die had dat ook :S wat zou je kunnen doen ? uuuhm... probeer eens 1.detial te veranderen 2.video kaart drivers updaten misschien dat dit helpt anders weet ik het egt niet Bewerkt: 18 juni 2005 door adman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tracylover Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 hey ik heb detials op high gezet maar helpt niet en ik heb de nieuwst catalyst drivers al (5.6) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) heyik heb detials op high gezet maar helpt niet en ik heb de nieuwst catalyst drivers al (5.6) dan zou ik het niet weten mischien nog ....... ik weet niet maar wat ik meestal doe ik is ik ga alle instellingen veranderen van wat er stond en telkens kijken of ie het weer doed probeer dat ook eens ... Bewerkt: 18 juni 2005 door adman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 heyik heb detials op high gezet maar helpt niet en ik heb de nieuwst catalyst drivers al (5.6) Details op Low Dan loopt ie soepeler Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tracylover Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 thx voor de tip maar het probleem is opgelost ik heb me graka drivers opnieuw geinstalleerd en het was opgelost thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.