Jump to content

Gangsters


GuitarGuy666

Recommended Posts

Gangsters vermoorden je altijd altijd "WASTED" en altijd als je terug slaat op schiet "BUSTED" :duh: . weet iemand he je dit kan stoppen en dat je geen achtervolgende klere gangsters hebt?

Alvast bedankt :D

SUPER GTA GAMER.

Link to comment
Delen op andere websites

Gangleden van vijandige gangs schieten op je zodra je in de buurt komt. Sommige gangs zijn je vanaf het begin van het spel al vijandig gezind (zoals het Colombian Cartel), anderen pas na een bepaalde missie (zoals de Leone's na Sayonara Salvatore). Dit is een feature van het spel, en kan niet in-game verholpen worden.

Wel kun je--indien je de PC-versie hebt--een mod installeren om de gangs minder problematisch te maken. Deze mod geeft alle gangs honkbalknuppels als wapens. Wellicht zijn er ook mods te vinden die ervoor zorgen dat gangs je helemaal niet aanvallen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Gangsters en Maffia leden zijn niet echt te stoppen (Je kunt ze met een mod wel minder gevaarlijk maken) , Je moet ze gewoon eens een lesje gaan leren! :eten:

Steek een Granaat in hun reet! :puh: Of ga even lekker met je RPG buiten spelen en zoek dan even wat gangster vrienden van je op! :tu:

Dit levert bij mij altijd grappige screenshots op! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Wat ik stom vind is dat de Yardies je altijd kapot schieten in Chinatown, ongeacht welke situatie, de Leone's en Cartel merk ik niks van, je kan gewoon hard doorrijden maar achtervolgen deden ze bij mij nooit.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik stom vind is dat de Yardies je altijd kapot schieten in Chinatown, ongeacht welke situatie, de Leone's en Cartel merk ik niks van, je kan gewoon hard doorrijden maar achtervolgen deden ze bij mij nooit.

Ik vind het sowieso al knap dat jij Yardies tegenkomt in Chinatown :7.

Ik kom gewoon niet meer in het noorden van Portland, omdat ik altijd word kapotgeschoten door de oorlogvoerende Triads en Leones.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...