Jump to content

Dwayne spoorloos


Loki

Recommended Posts

Goede avond mede GTA freaks

Ik zit volgens mij met een probleempje, na het voltooien van de storyline kwam ik er achter dat Dwayne pas voor 64% vriend is. Geen probleem zou je zeggen maar ik krijg steeds zn voicemail als ik hem bel.

Ik heb mijn emails gecheckt en vond een mail van Dwayne dus heb die positief beantwoord, en nog steeds heel de tijd zn voicemail als ik hem bel. Miscchien heeft het te maken dat ik hem een aantal keren weggedrukt heb omdat hij me steeds belde tijdens missies, ik heb ieder geval Playboy X vermoord bij de missie "The Holland Play".

Als er iemand is die me hiermee kan helpen, erg graag.

Groetjes Ruben

Link to comment
Delen op andere websites

Dwayne is meestal enkel 's avonds te bereiken, ik heb hier zelf ook wel wat moeite mee ondervonden.

Want hij is er nooit wanneer je dat zelf wilt, na even spelen zal hij je altijd ook zelf bellen :) .

Dwayne is toch maar iemand die vaak zit te zagen. :duh: Na de trophie moet zeker geen contact meer met hem maken! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Miscchien heeft het te maken dat ik hem een aantal keren weggedrukt heb omdat hij me steeds belde tijdens missies, ik heb ieder geval Playboy X vermoord bij de missie "The Holland Play".

Als er iemand is die me hiermee kan helpen, erg graag.

Groetjes Ruben

Ik had hetzelfde meegemaakt en dat komt omdat je hem hebt weggedrukt toen je met een missie bezig was, ik moest hierdoor helemaal opnieuw beginnen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Miscchien heeft het te maken dat ik hem een aantal keren weggedrukt heb omdat hij me steeds belde tijdens missies, ik heb ieder geval Playboy X vermoord bij de missie "The Holland Play".

Als er iemand is die me hiermee kan helpen, erg graag.

Groetjes Ruben

Ik had hetzelfde meegemaakt en dat komt omdat je hem hebt weggedrukt toen je met een missie bezig was, ik moest hierdoor helemaal opnieuw beginnen :puh:

Dat slaat dus totaal nergens op.

Tijdens een missie kan je niet eens met je vrienden uit en als je hem weg drukt maar vaak genoeg hoef je niet opnieuw te beginnen om weer met hem uit te gaan

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven: Slimme reactie lol :puh: Gelijk af van die opmerkingen van 'het komt doordat...' waar niemand iets aan heeft, het gaat erom hoe het te verhelpen is... :)

@TS: Hoe lang heb je gewacht na het positief beantwoorden van de e-mail, voor je de hoop op gaf? Volgens mij duurt het ongeveer een dag of 4(ingame dagen!) voordat Dwayne weer belde na die mail. Misschien dus nog even wachten. Probeer hem verder inderdaad 's avonds eens te bellen. En néé, om 1 uur 's middags zijn die 'friends' nog niet wakker, als je dan belt, zeggen ze vaak dat je ze wakker belt :puh:

EDIT: Je zegt dat je 64% hebt he? Volgens WikiGTA zou je dan Dwaynes speciale vaardigheid al moeten hebben gekregen! Probeer dat eens: in je telefoon bij phonebook en dan bij dwayne op 'backup' te drukken... Kijken of hij dan wel reageert?

Overigens.. Even offtopic: de TS zegt: Ik heb hem steeds weggedrukt omdat hij me steeds belde tijdens missies. Dat kan dus ook betekenen dat hij hem wegdrukt terwijl het niet tijdens een missie is, om de reden dat Dwayne steeds belde tijdens een missie, wat irritant was...Dat hij hem daardoor later, niet tijdens een missie, wegdrukte omdat hij Dwayne (tijdens missies) een irritante zeur vond ofzo...

Verder is het VOLGENS MIJ gescript dat bepaalde vrienden tijdens bepaalde missies bellen. Tijdens de missie waar je met een vrachtwagen een garage moet opblazen, belt Roman ofzo ook altijd bij mij(op de brug), en dan zegt Niko dat hij een vrachtwagen met explosieven bestuurt en geen tijd heeft. Dat het gescript is, is ook logischer aangezien Niko die belletjes volgens mij altijd automatisch opneemt als het tijdens een missie is...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

@Mythbuster: inderdaad, Roman belt tijdens Rigged to Blow naar je, en ook elke keer, net wanneer je de tol bent gepasseert. Er zijn vele gescripte telefootnjes door vrienden en anderen tijdens missie's e ik dacht wel dat Dwayne er enkelen heeft, maar niet veel, dat hij aan je vraagt om naar een Strip Club te gaan in ieder geval. De topicstarter heeft wel nog niet gereageerd wat het wel moeilijk maakt om te weten wat nu echt eht probleem is...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hetzelfde, ook Dwayne op 64%, maar ik heb hem helemaal niet meer in mijn phonebook staan, ook geen emails of messages van hem.

En nee ik heb hem niet gekilled, Playboy was degene die ik koos om te sterven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar je email berichten en zoek een mailtje van Dwayne. Dit mailtje moet je positief beantwoorden. Dit eenmaal gedaan zal hij je waarschijnlijk bellen na een tijdje... En nee, die mail kun je niet hebben verwijderd: Mailtjes die je kan beantwoorden kun je namelijk(voor zo ver ik weet) nooit verwijderen voordat je ze hebt beantwoord(positief of negatief), dit is in ieder geval zo bij het mailtje van Dwayne.

En ja ik heb gelezen dat je zegt dat je geen mails hebt van hem... Maar dit is het toch echt :), anders is het wel een hele rare bug. Anders zou het nog kunnen dat je nog langer moet wachten voordat hij je die mail stuurt.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

je hebt gelijk ik heb een mailtje gehad van dwayne genaamd *yo* en heb die positief beantwoord, maar best wel lang geleden en ik kan zijn woming bezoeken die verlaten is(er staat geen marker ofzo hoor)

dus denk dat ik idd meer game dagen moet maken totdat hij mij opbelt, want in mijn friend list staat hij (nog) niet

Link to comment
Delen op andere websites

@Mythbuster Ik heb nog geen speciale vaardigheid van Dwayne, voor zover ik kan zien moet je al je vrienden minimaal op 90% hebben staan. Ik heb Dwayne in mn telefoon staan maar ik kan hem alleen bellen verder niks.

Ik zie dan wel of die nog gaat bellen, tot die tijd nog wel een paar andere dingen te doen 8)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik had ook een probleem met Dwayne.

Ik kon hem een hele tijd ook alleen maar bellen (zonder een activiteit te doen).

Maar ik ben net weer even me E-mail wezen bekijken en JA HOOR ! er stond een mailtje van Dwayne of je een keer iets wilt doen of zoiets dus dat heb ik Positief beantwoord ! en een tijdje later belde Dwayne mij ! en zijn we ergens gaan drinken en dronken geworden :dans: toen ik hem thuis af had gezet was ik vrienden met hem geworden en kon ik hem ook Bellen om te Drinken , Eten , Bowlen , Show , etc te doen. ^_^

Bewerkt: door Melvin_123
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...