Jump to content

GTA IV Online


hotymoty

Recommended Posts

hallo,

ik vraag me af of dit spel nog vaak online word gespeeld want ik overweeg hem te kopen

Massaal zeg ik je. Waarschijnlijk nog jarenlang. Elke keer als ik een MP game wil starten zijn het maximaal aantal zichtbare games (50) altijd te zien, en er zijn er meer dan 50, en dat dan nog maar voor 1 van de vele MP spelmodussen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar custom match ipv create match. Nu kom je in een lobby waar je naar alle gamemodes kunt zoeken. Je vind vanzelf meer mensen op MP. Er zijn altijd meer dan het maximale aantal 'servers' online(om ze zo maar te noemen), dus meer dan 50... Dus er zijn zat mensen, want in elke server zitten sowieso bijna altijd 2 mensen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het maximale aantal in een server is 16 op de consoles. Verder, mocht je bijna nooit meer dan één of twee anderen treffen, dan zou het kunnen zijn dat je NAT settings nog niet juist zijn. (MODERATE of STRICT wordt je niet blij van, dan kan je bijna niet online spelen.)

Via je XBOX Dashboard kan je via System > Network settings je verbinding testen. Doe dat eerst eens zou ik zeggen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het maximale aantal in een server is 16 op de consoles. Verder, mocht je bijna nooit meer dan één of twee anderen treffen, dan zou het kunnen zijn dat je NAT settings nog niet juist zijn. (MODERATE of STRICT wordt je niet blij van, dan kan je bijna niet online spelen.)

Via je XBOX Dashboard kan je via System > Network settings je verbinding testen. Doe dat eerst eens zou ik zeggen. ;)

Bijna, Moderate staat gelijk tot NAT Type 2, en daarmee kan je gewoon spelen ;). Alleen met Type 3 (of Strict) moet je oppassen, dan lukt het inderdaad niet vlekkeloos.

Maar, voor we dingen naar z'n hoofd gooien, moeten we eerst niet vragen waar hij het op speelt?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...