Quintillius Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2010 (bewerkt) Het leek me eens leuk om de manieren van geld verdienen eens uit te proberen. Vreemd dat hier nog geen topic over bestaat, alleen voor GTA SA. Soms, uh, altijd ben ik onhandig met de auto en dood ik ondertussen wat mensen. Helaas krijg k dan een tientje per persoon; en niet iedereen heeft geld. Bewerkt: 10 maart 2010 door Quintillius Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2010 Als je geld wilt verdienen raad ik je aan om Stevie's Car Theft uit te spelen, Zodra je dat hebt gedaan kun je elke auto die je wilt (met uitzondering van overheidsvoertuigen) ernaar toe brengen, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2010 Hier bestond wel al een topic over, je hebt gewoon niet goed gekeken. http://www.gtaforum.nl/topic/107318-hoe-kun-je-snel-geld-verdienen/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Quintillius Geplaatst: 11 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2010 Vreemd, de zoekresultaten gaven niets aan. Toch bedankt voor de tip. Mod, je kan dit topic sluiten =). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2010 Ik had hier al eens een topic over gemaakt. maargoed. Gewoon autos inleveren bij die garage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.