MegaPilot Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Hey, aan alle Samsung Star bezitters, mag ik weten welke video converter julie gebruiken om video's naar 3GP/MP4 formaat(voor gsm's) te converteren? Mvg, Brecht Reageren
Sprunk Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 (bewerkt) Ik convert geen video's (heb wel een star), maar op internet zijn wel wat tooltjes te vinden: Klik 1 Klik 2 (Free Trial) Succes dermee. Bewerkt: 11 maart 2010 door Sprunk Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 je kan dit ook gebruiken, helemaal gratis en meer mogelijkheden dan alleen mp4 http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/ meteen de eerste! Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Ik gebruik hiervoor ImTOO 3GP converter. Vind ik erg fijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.