Jump to content

fraps in GTA SA


GuitarGuy666

Recommended Posts

Beste allemaal. vandaag heb ik SA gedaan en ik wilde fraps uitproberen. nou heb ik van iemand uit mijn klas gehoord

dat dit een demo was, ik heb hem gedownload via deze site en het is v3.0.1.

Ik heb geen zin om korte opnames op te nemen.

is het waar dat "fraps" een demo is???

SUPER GTA GAMER

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Verplaatst vanuit SA: General.
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, als je hem gratis gedownload hebt wel. Je moet voor de volledige versie betalen.

Inderdaad , maar je moet niet verplicht betalen....

Bewerkt: door Joriz
Als je de forum regels doorleest weet je dat je dit soort details hier niet welkom zijn!
Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan om WeGame of ZD Soft of GameCam te gebruiken.

Details :ZD Soft is eenn trail van 30 dagen , maar heeft zeer goede kwaliteit...

WeGame is gratis en voor altijd ! De kwaliteit valt wel mee.

ga eens naar youtube , en bekijk een paar videos die zijn opgenomen met WeGame.

In het laatste geval kan je GameCam downloaden , ook helemaal gratis , maar 1 vervelend probleem : Je hebt een vrij groot logo van GameCam links onderaan. Als je bv een stuntvideo wilt maken , is dit niet zo erg , maar als je profesioneel wilt gaan , zou ik het niet aanraden vanwege het logo.

Hopelijk heb je nu wat meer info over andere recorders , want Fraps is niet de enige recorder.

Groet,

Smithie :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik raad je aan om WeGame of ZD Soft of GameCam te gebruiken.

Details :ZD Soft is eenn trail van 30 dagen , maar heeft zeer goede kwaliteit...

WeGame is gratis en voor altijd ! De kwaliteit valt wel mee.

ga eens naar youtube , en bekijk een paar videos die zijn opgenomen met WeGame.

In het laatste geval kan je GameCam downloaden , ook helemaal gratis , maar 1 vervelend probleem : Je hebt een vrij groot logo van GameCam links onderaan. Als je bv een stuntvideo wilt maken , is dit niet zo erg , maar als je profesioneel wilt gaan , zou ik het niet aanraden vanwege het logo.

Hopelijk heb je nu wat meer info over andere recorders , want Fraps is niet de enige recorder.

Groet,

Smithie :)

Nou dan ga ik dit maar proberen of gewoon kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik raad je aan om WeGame of ZD Soft of GameCam te gebruiken.

Details :ZD Soft is eenn trail van 30 dagen , maar heeft zeer goede kwaliteit...

WeGame is gratis en voor altijd ! De kwaliteit valt wel mee.

ga eens naar youtube , en bekijk een paar videos die zijn opgenomen met WeGame.

In het laatste geval kan je GameCam downloaden , ook helemaal gratis , maar 1 vervelend probleem : Je hebt een vrij groot logo van GameCam links onderaan. Als je bv een stuntvideo wilt maken , is dit niet zo erg , maar als je profesioneel wilt gaan , zou ik het niet aanraden vanwege het logo.

Hopelijk heb je nu wat meer info over andere recorders , want Fraps is niet de enige recorder.

Groet,

Smithie :)

Als ik wegame wil starten moet ik registreren en vragen ze me om mijn hotmail wachtwoord, is het veilig?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik wegame wil starten moet ik registreren en vragen ze me om mijn hotmail wachtwoord, is het veilig?

NEE! Je hotmail wachtwoord voer je alleen op officiële Microsoft Live websites in! NOOIT ergens anders!

Bewerkt: door RoL0
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou Fraps gewoon kopen als ik jou was. Dat heb ik zelf ook gedaan en ik heb er nog geen moment spijt van gehad.

En in tegenstelling tot vele andere programma's, kun je daarna steeds gratis nieuwe versies downloaden van de members pagina. :tu:

De Dollar staat op het moment nog steeds vrij hoog, dus kan je 'm al kopen voor €27.37 (37 dollar).

Voor een tiener is het misschien veel geld. Je bekijkt dan maar wat je er mee doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik wegame wil starten moet ik registreren en vragen ze me om mijn hotmail wachtwoord, is het veilig?

NEE! Je hotmail wachtwoord voer je alleen op officiële Microsoft Live websites in! NOOIT ergens anders!

Doe niet so hysterisch man!

Als je je hotmail etc. niet wilt invoeren alleen op microsoft live hotmial sites endergelijke,

hoe kan het dan dat je wel je hotmail invoert op deze site???

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Als ik wegame wil starten moet ik registreren en vragen ze me om mijn hotmail wachtwoord, is het veilig?

NEE! Je hotmail wachtwoord voer je alleen op officiële Microsoft Live websites in! NOOIT ergens anders!

Doe niet so hysterisch man!

Als je je hotmail etc. niet wilt invoeren alleen op microsoft live hotmial sites endergelijke,

hoe kan het dan dat je wel je hotmail invoert op deze site???

In je 1e post heb je het over het wachtwoord. Rol0 reageert daarop dat je die nooit moet weggeven. In je 2e post heb je het weer over hotmail hier. Maar hier heb je het over je email adres. Je haalt het door elkaar ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik wegame wil starten moet ik registreren en vragen ze me om mijn hotmail wachtwoord, is het veilig?

NEE! Je hotmail wachtwoord voer je alleen op officiële Microsoft Live websites in! NOOIT ergens anders!

Doe niet so hysterisch man!

Als je je hotmail etc. niet wilt invoeren alleen op microsoft live hotmial sites endergelijke,

hoe kan het dan dat je wel je hotmail invoert op deze site???

Sjonge jonge... er staat rechtsonder niet voor niks Skip -.-

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...