Jump to content

Het Rook topic


Metal-Bullets

  

91 leden hebben gestemd

  1. 1. Rook je?

    • Ja
      8
    • Soms
      7
    • Nee!
      71
    • Ik heb gerookt maar ben gestopt
      5


Recommended Posts

Beste mensen,

Dit topic gaat over roken, ik wil graag van de mensen op dit forum weten of ze roken en waarom ze zijn begonnen :).

(ik mocht dit topic beginnen van een moderator)

Graag geen nutteloze reacties!

Bewerkt: door Metal-Bullets
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    23

  • MegaPilot

    16

  • FireFighter

    10

  • moechy

    9

ik rook niet,ik heb eens een sigaret van me moeder gekregen en toen zei ze:neem deze sigaret,dan kan je merken hoe goor het is zodat je het nooit zal doen.

ik heb sindsdien nooit meer gerookt omdat het echt hartstikke goor was dus het werkt :7

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Ik rook niet.

Ik snap niet waarom men rookt.

Ik merk het wel als je rookt gerespecteerd word door andere rokende jongens en meiden.

Maar ik rook niet en ik word dus uitgescholden en niet gerespecteerd door hun.

Bewerkt: door T2own-Gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die roken op jongere leeftijd vind ik meelopers.

 mee·lo·per de; m,v -s iem zonder eigen wil

Dus elke roker heeft geen eigen wil? Misschien moet je zelf eens een sigaretje proberen, er zit best smaak in. Maarnee, iedereen die sigaretten/rokers 'veroordeelt' heeft in 99% van de gevallen zelf nog nooit gerookt. Roken wordt ongelofelijk afgekraakt door leerkrachten, media, enzovoort. Om ff alle anti-rokers uit hun anti-rookwereld te halen: om zwarte longen te krijgen moet je echt een keiharde kettingroker zijn. Dankuwel..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rook niet.

Ik snap niet waarom men rookt.

Ik merk het wel als je rookt gerespecteerd word door andere rokende jongens en meiden.

Maar ik rook niet en ik word dus uitgescholden en niet gerespecteerd door hun.

Pffff, dus als je gaat roken vinden ze je in één keer een super aardige knul? Kan ik maar moeilijk geloven eerlijk gezegd.

Ik heb wel ooit gerookt en vond het ook wel smaken, maar ik zie er geen behoefte in. Bovendien stinkt het als mensen hebben gerookt. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die roken op jongere leeftijd vind ik meelopers.

 mee·lo·per de; m,v -s iem zonder eigen wil

Dus elke roker heeft geen eigen wil? Misschien moet je zelf eens een sigaretje proberen, er zit best smaak in. Maarnee, iedereen die sigaretten/rokers 'veroordeelt' heeft in 99% van de gevallen zelf nog nooit gerookt. Roken wordt ongelofelijk afgekraakt door leerkrachten, media, enzovoort. Om ff alle anti-rokers uit hun anti-rookwereld te halen: om zwarte longen te krijgen moet je echt een keiharde kettingroker zijn. Dankuwel..

De eerste keer is altijd vies, dus dan moet je jezelf door de eerste keer heen bijten, en dat doen de meeste mensen om erbij te horen, die vinden zichzelf stukken stoerder met een peuk in hun hand dan met een pakje fristi.

Zelf rook ik niet, blowen doe ik soms wel eens, maar dat valt niet onder roken. toch? :$

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste keer is altijd vies, dus dan moet je jezelf door de eerste keer heen bijten, en dat doen de meeste mensen om erbij te horen, die vinden zichzelf stukken stoerder met een peuk in hun hand dan met een pakje fristi.

Zelf rook ik niet, blowen doe ik soms wel eens, maar dat valt niet onder roken. toch? bloos.gif/>

Nou, mijn vrienden kijken me niet raar aan als ik niet meerook. Om nou te zeggen dat elke roker een meeloper is, mm..Blowen is btw ook roken. :puh:

Over het algemeen wordt met blowen het roken van een joint bedoeld.

Wikipedia.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een half jaartje gerookt, twee sigaretten per dag ofzo, dus viel allemaal wel mee, ben er in 123 vanaf gekomen en daar ben ik ook blij mee :)

Maar er mist dus een optie in de poll...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...