Jump to content

Het Rook topic

Metal-Bullets

91 leden hebben gestemd

1. 1. Rook je?

• Ja
      8
    • Soms
      7
    • Nee!
      71
    • Ik heb gerookt maar ben gestopt
      5

Recommended Posts

Ik had vernomen dat jointjes gezond waren ofzoiets? :7

Nah.

1 joint staat gelijk aan 100 sigaretten. :7

je lult? Jointjes begrijp ik opzich nog wel dat mensen die dingen roken, alleen van gewone sigaretten niet, zo saai, je merkt er niks van of iets dergelijks...

Het is dan vooral geen sarcasme hé.. :7

Delen op andere websites

• Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Amfetamientje

23

• MegaPilot

16

• FireFighter

10

• moechy

9

Ik had vernomen dat jointjes gezond waren ofzoiets? :7

Nah.

1 joint staat gelijk aan 100 sigaretten. :7

je lult? Jointjes begrijp ik opzich nog wel dat mensen die dingen roken, alleen van gewone sigaretten niet, zo saai, je merkt er niks van of iets dergelijks...

Het is dan vooral geen sarcasme hé.. :7

ja maar ik snap jou stelling niet, ook al is ie sarcastisch xD

Delen op andere websites

Het roken van een jointje is veel schadelijker dan het roken van een sigaret. Uit Frans onderzoek blijkt dat iemand die drie joints per dag rookt evenveel giftige stoffen binnenkrijgt als iemand die elke dag een pakje van 20 sigaretten rookt.

Bron.

Ouch :O

Maargoed, aan joints kun je niet echt bepaald verslaafd raken, en neem je in veel mindere mate dan sigaretten. Althans, ik neem aan dat niemand hier even een joint opsteekt als ze van gebouw naar gebouw lopen? :7

Delen op andere websites

Maargoed, aan joints kun je niet echt bepaald verslaafd raken, en neem je in veel mindere mate dan sigaretten. Althans, ik neem aan dat niemand hier even een joint opsteekt als ze van gebouw naar gebouw lopen? :7

Dat slaat echt gewoon helemaal nergens op. Aan wiet kun je gewoon net zo hard verslaafd reken als aan tabak of andere drugs. Ik ken genoeg mensen die verslaafd zijn aan wiet. Waarom zou je niet verslaafd kunnen raken aan wiet? Dat je het in mindere maten neemt, is wel waar, want anders zou je ook zo'n beetje de hele dag stoned zijn... Maar dat je aan wiet niet verslaafd kunt raken, slaat nergens op...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...