Jump to content

Het Rook topic


Metal-Bullets

  

91 leden hebben gestemd

  1. 1. Rook je?

    • Ja
      8
    • Soms
      7
    • Nee!
      71
    • Ik heb gerookt maar ben gestopt
      5


Recommended Posts

water pijpen is ook best wel lekker

Lol

I lolled :schater:

Maar ik rook dus niet. Ik heb wel een paar hijsjes genomen maar, nee niks voor mij. Ik ben wel een echte meeroker.

Ik kreeg die sigaretjes vroeger wel op school aangeboden van de "stoere" gasten, maar ik vond degene die rookte maar zwakkelingen omdat ze puur op basis van roken "stoer" gevonden wilden worden. :engel:

Ik spreek nu over bepaalde inviduelen, en dus niet over de andere rokende massa.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    23

  • MegaPilot

    16

  • FireFighter

    10

  • moechy

    9

Ik heb ongeveer paar maanden gerookt, ik ben gestopt omdat ik er een slechte conditie van kreeg en het te duur werd :duh:. Ben binnen een dag gestopt. Ik rook nog heel soms een sigaar als ik een biertje drink :bier: .

Ik blow soms maar dat doe ik met een pijp :)

Bewerkt: door Metal-Bullets
Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik nog nooit gerookt, mijn vader deed het vroeger wel, Maar hij is ermee gekapt. Zelf zou ik het wel een keer willen proberen, En het het ook vaak genoeg aangeboden gekregen van vrienden, Maar als het dan daadwerkelijk erop aankomt dan nok ik er altijd mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rook bij gelegenheden. Waarom niet? als je er een aan je vrienden vraagt krijg je er een in je bek. Lekker gezellig. Ik vind roken gewoon ook heerlijk voor dat gevoel.

Ik ben 19 maar mijn ouders weten er niks van, ik heb gewoon ook geen zin om het te zeggen. :D

Als ze er achter komen zou toch niet erg zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik rook niet. En als het aan mij ligt zal ik ook nooit gaan roken. Ik heb twee rokers in huis, soms drie. Mijn moeder, mijn zus en haar vriend. Als ik dan even naar buiten ga, en één van hun of hun alle drie gaan roken, dan staat het helemaal blauw in de woonkamer van de sigaretten rook. En de deur opendoen gaat ook niet want ze vinden dat 'koud'. Ik vind het dan zo'n onzin dat je rookt. Je verspilt je hele leven ermee. En buiten dat, je kleding en je huis gaat stinken, je ziet er veel ouder uit, je tanden worden geel en je hebt veel meer kans op hart- en vaatziekten en kanker. En als dat je nog niet boeit, en dan moet je naar mijn mening wel heel gek in je hoofd zijn, kosten sigaretten handenvol met geld. Ik neem even een voorbeeldje. Mijn moeder rookt één pakje per dag. Dat pakje kost €4,80. Om een hele week te berekenen doe je simpelweg €4,80 × 7 = €33,60. In één maand zitten ongeveer vier weken, dus je doet €33,60 × 4 = €134,40. In één jaar zitten twaalf maanden, dus je doet €134,40 × 12 = €1612,80. Van dat geld kan je een nieuwe computer kopen of op vakantie gaan. Maar nee, inplaats daarvan nemen rokers sigaretten die je van binnen en van buiten slopen. Te gek voor woorden, alleen daarom zou ik al niet roken. Ik heb mijn geld wel aan wat leukere dingen te besteden.

En de mensen die de sigaretten produceren, die slaan echt de spijker op de kop. Dat zijn seriemoordenaars. En die worden niet gestraft. Het moet toch niet veel gekker worden. Maar de wereld zit nou eenmaal raar in elkaar. Twee mensen neerschieten, daar wordt je voor gestraft, maar dodelijke sigaretten produceren waarbij er per jaar duizenden doden, nee dat is oké. :duh:

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik rook niet en ik ga niet roken. PUNT :)

Kort maar krachtig, voor mij geld hetzelfde. :Y

@Firefighter: Tja, ze kunnen er niks meer tegen doen, das de fout die mensen maken, eerst moet er iets misgaan en dan pas komen ze in actie.

Nu is het al lang te laat een draait een hele business voor sigaretten die makers verdienen ongeloofelijk veel geld ten koste van sommige hun levens. :vp:

En dan nog probeer al die verslaafden maar is abrupt te laten stoppen met roken...

Btw: Je moet ook is kijken wat voor triestige planten rokers later worden.

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens nog iets wat ik vandaag moest leren voor bio :bonk:

Wist je dat er in een sigaret ongeveer 400 verschillende stoffen zitten waarvan 40 kankerverwekkend zijn?

Dat is dus 10% van al die stoffen, wat een groot percentage is.

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens nog iets wat ik vandaag moest leren voor bio :bonk:

Wist je dat er in een sigaret ongeveer 400 verschillende stoffen zitten waarvan 40 kankerverwekkend zijn?

Dat is dus 10% van al die stoffen, wat een groot percentage is.

ja dat klopt en roken heeft eigenlijk ook alleen maar nadelen.

Bewerkt: door BanaanDaan
Link to comment
Delen op andere websites

ja dat klopt en roken heeft eigenlijk ook alleen maar nadelen.

Waarom roken mensen dan? Je gaat mij niet vertellen dat mensen roken als een sigaret alleen maar nadelen heeft. Voor ons niet rokers heeft het inderdaad geen enkel voordeel, maar ik snap dan niet zo goed wat het voordeel van wel rokers is. :7

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...