Jump to content

Het Rook topic


Metal-Bullets

  

91 leden hebben gestemd

  1. 1. Rook je?

    • Ja
      8
    • Soms
      7
    • Nee!
      71
    • Ik heb gerookt maar ben gestopt
      5


Recommended Posts

Woohoo, even rustig liefje. Nicotine zit STANDAARD in tabak, producenten van sigaretten stoppen die er niet in. Deze zitten er standaard in, ze halen ze er niet uit gezien het feit ze dan hun eigen verkoop naar de klote helpen..

Alsnog, zij maken het.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    23

  • MegaPilot

    16

  • FireFighter

    10

  • moechy

    9

@FireFighter

Waarom zouden de cigaretten produceerders gestraft moeten worden? Pakken die de cigaretten op, proppen ze ze hem in de mond van iemand van de straat en steken ze die aan, met de boodschap, rook jezelf naar je graf? Nee, ze produceren alleen iets wat gewild is. Zij moorden die mensen niet, dat doen ze zichzelf aan. Als ik messen produceer, en ik zet erop, Mensen moord messen, en iemand moordt iemand met zo'n mes, word IK dan gestraft? Nee, die persoon die idioot genoeg was om hem in iemand te steken.

Producenten stoppen er bewust zeer verslavende stoffen in, zodat het zeer moeilijk is om te stoppen. Daarmee dwing je eigenlijk om door te roken en dat moet naar mijn mening strafbaar worden. Messen en roken, heeft niets met elkaar te maken trouwens.. :bonk:

Mensen kiezen zelf of ze roken of niet, op termijn graven ze hun eigen graf als ze overdrijven met sigaretten(zeker een pakje per dag, best triest; da's gewoon overmatig gebruik in mijn ogen). Rokers, er zijn van die therapieën met ongelofelijk veel slaagkans, er zijn nicotinepleisters, nicotinekauwgom,...Ikzelf rook niet, ik vind het niet lekker. Korte drank(dranken met een hoog alcoholgehalte) drink ik na school soms met vrienden. Lekker chill. :) We kopen btw meestal Eristoff Limskaya, het heeft een alcoholgehalte van 20 %. Natuurlijk overdrijven we niet met zo'n fles.

Denk jij dat mensen dat in controle hebben? Als Nicotine eenmaal vat op je hebt, is stoppen zeer moeilijk en wordt je notabene door je eigen lichaam aangemoedigd om te roken.

ja het is moeilijk om te stoppen,maar daarvoor moet je wel eerst begonnen zijn en dat is nog steeds de keus van de mensen.

trouwens,mijn opa is in 1 dag gestopt,nooit meer 1 sigaret aangeraakt en dat is al jaren geleden.het zelfde verhaal voor mijn oma trouwens,die is ook in 1 keer gestopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vader rookt ook. Wedden dat jouw en mijn vader voor hun 70ste dood zijn als gevolg van roken?

Wat een schandelijk aanzoek. Ten eerste wed ik niet over het doodgaan van familie en vrienden, dat lijkt me eerlijk gezegd best logisch. Ten tweede, als hij voor zijn 70e overleid, hoeft dat niet per se door het roken te komen. Ten derde, mijn vader rookt sigaren. Sigaren rook je niet over de longen, het is puur voor een smaak in de mond. Hij krijgt dus geen schadelijke stoffen binnen. Dus dat KAN geeneens een oorzaak zijn.

Overigens heb ik buren en mensen in de familie die ouder zijn dan 70 en roken of gerookt hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Woohoo, even rustig liefje. Nicotine zit STANDAARD in tabak, producenten van sigaretten stoppen die er niet in. Deze zitten er standaard in, ze halen ze er niet uit gezien het feit ze dan hun eigen verkoop naar de klote helpen..

Alsnog, zij maken het.

Ja, dus? Als ik oorlogswapens maak ben ik dan schuldig voor de moorden in Afghanistan?

Link to comment
Delen op andere websites

Het spijt me, maar ik ben een vreselijke anti-roker. Echt, ik heb een hekel aan rokers. En ik weet, het zijn ook maar mensen die af en toe een stinkstok in hun mond steken, maar ik heb er gewoon een hekel aan. Maar ja... Waarschijnlijk wordt ik nu weer door een pakket leden gequote, dus stop ik nu maar met schrijven. Maar ik vind persoonlijk niets goed aan roken. Nee... Zelfs dat "kalm worden" is niet goed voor je. Maar goed :puh:. Ik rook dus zelf ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vader rookt ook. Wedden dat jouw en mijn vader voor hun 70ste dood zijn als gevolg van roken?

Wat een schandelijk aanzoek. Ten eerste wed ik niet over het doodgaan van familie en vrienden, dat lijkt me eerlijk gezegd best logisch. Ten tweede, als hij voor zijn 70e overleid, hoeft dat niet per se door het roken te komen. Ten derde, mijn vader rookt sigaren. Sigaren rook je niet over de longen, het is puur voor een smaak in de mond. Hij krijgt dus geen schadelijke stoffen binnen. Dus dat KAN geeneens een oorzaak zijn.

Overigens heb ik buren en mensen in de familie die ouder zijn dan 70 en roken of gerookt hebben.

Wel jammer, door sigaren kan je keelkanker krijgen en dat is 100% ongeneesbaar.

En @ firefighter, overdrijf niet zo man. De bedrijven die keukenmessen maken doen dat toch ook niet met als doel een nek door te kunnen snijden? Het zijn de mensen zelf die er voor kiezen de sigaret te pakken, aan te steken, en in hun eigen mond te duwen, in mijn ogen is het dan, als ik zo ernstig overdrijf als jou, zelfmoord. Met benzine kan je jezelf ook vermoorden, ga je dan ook al die olie raffinaderijen de schuld geven? :?

Woohoo, even rustig liefje....

Bewaar dat voor de sauna...

Link to comment
Delen op andere websites

als ik mensen zien die roken, Vertrouw ik die Rokers niet. Ik vind Roken NOT COOL!!

waarom vertrouw je rokers niet?dat is wel de stomste reden om iemand niet te vertrouwen die je kan bedenken :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rook niet... Ik vind het goor en op de koop toe kost het geld.:7 Ik heb ooit een kans ervoor de kans gekregen, maar alleen al het tabak ruikt smerig.:{ Ik wil ook nooit gaan roken. Ik vind dat als je op jongere leeftijd gaat roken, dat je dan een meeloper bent. Dan probeer je gewoon stoer te doen. Dat heb ik weleens gemerkt.:7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...