Jump to content

Het Rook topic


Metal-Bullets

  

91 leden hebben gestemd

  1. 1. Rook je?

    • Ja
      8
    • Soms
      7
    • Nee!
      71
    • Ik heb gerookt maar ben gestopt
      5


Recommended Posts

Mijn vader rookt ook. Wedden dat jouw en mijn vader voor hun 70ste dood zijn als gevolg van roken?

Wat een schandelijk aanzoek. Ten eerste wed ik niet over het doodgaan van familie en vrienden, dat lijkt me eerlijk gezegd best logisch. Ten tweede, als hij voor zijn 70e overleid, hoeft dat niet per se door het roken te komen. Ten derde, mijn vader rookt sigaren. Sigaren rook je niet over de longen, het is puur voor een smaak in de mond. Hij krijgt dus geen schadelijke stoffen binnen. Dus dat KAN geeneens een oorzaak zijn.

Overigens heb ik buren en mensen in de familie die ouder zijn dan 70 en roken of gerookt hebben.

Schat, ik moet je corrigeren. Je krijgt ALTIJD schadelijke stoffen binnen. Het is alleen ietwat minder als je niet over je longen rookt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    23

  • MegaPilot

    16

  • FireFighter

    10

  • moechy

    9

Hierboven: Jij kan met Flippie13 de sauna inlopen :puh:

Mijn hele klas rookt ondertussen al maar ik ben de enige die nog niet rookt, ik ga het dus ook nooit doen.

Mijn ouders en mijn zus en broer roken ook, maar ik probeer ze tijdens dat roken te vermijden, tenzij ze het in de auto doen, dan doen ze de raampjes open. Zo ook: Als ik bij m'n klas buiten zit zitten ze allemaal aan de shag, sommige sigaretten en een klein groepje joints. Maar zolang ik het niet doorslik die stinklucht gebeurt er toch niks met mij? Anders vrvraag ik of ze die sigaretten de andere kant op willen houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hierboven: Jij kan met Flippie13 de sauna inlopen :puh:

Mijn hele klas rookt ondertussen al maar ik ben de enige die nog niet rookt, ik ga het dus ook nooit doen.

Mijn ouders en mijn zus en broer roken ook, maar ik probeer ze tijdens dat roken te vermijden, tenzij ze het in de auto doen, dan doen ze de raampjes open. Zo ook: Als ik bij m'n klas buiten zit zitten ze allemaal aan de shag, sommige sigaretten en een klein groepje joints. Maar zolang ik het niet doorslik die stinklucht gebeurt er toch niks met mij? Anders vrvraag ik of ze die sigaretten de andere kant op willen houden.

Als je in de buurt van rokers bent, rook je passief en dat is net zo erg als roken. Je slikt het misschien niet in, tijdens het ademen doe je dat toch en ik de sigaretten rook zit heel, heel veel troep.

Link to comment
Delen op andere websites

rook je passief en dat is net zo erg als roken.

Niet liegen he, het mag dan wel schadelijk zijn maar het is natuurlijk niet even erg.

Maar wel erg!

Daar gaat het mij niet om.

Als je een discussie voert hoor je zulke uitspraken niet te maken, vooral niet als je alle tijd van de wereld heb om over je post na te denken.

Bij zulke loze uitspraken, tijdens serieuze discussies, zul je niet eens meer serieus genomen worden ook al zou je daarna iets zinnigs zeggen.

Kijk kritisch naar je eigen posts/uitspraken zodat een ander je niet ergens op kan pakken, wel zo fijn in een discussie ;)

Een van de gratis, geniale, goedbedoelde tips van Amfetamientje

Ik hoop nu wel dat je (of iemand anders) er even over nadenkt en er misschien zelfs wat mee doet, anders hang ik weer voor niets de wereldverbeteraar uit.

Link to comment
Delen op andere websites

rook je passief en dat is net zo erg als roken.

Niet liegen he, het mag dan wel schadelijk zijn maar het is natuurlijk niet even erg.

Maar wel erg!

Daar gaat het mij niet om.

Als je een discussie voert hoor je zulke uitspraken niet te maken, vooral niet als je alle tijd van de wereld heb om over je post na te denken.

Bij zulke loze uitspraken, tijdens serieuze discussies, zul je niet eens meer serieus genomen worden ook al zou je daarna iets zinnigs zeggen.

Kijk kritisch naar je eigen posts/uitspraken zodat een ander je niet ergens op kan pakken, wel zo fijn in een discussie ;)

Een van de gratis, geniale, goedbedoelde tips van Amfetamientje

Ik hoop nu wel dat je (of iemand anders) er even over nadenkt en er misschien zelfs wat mee doet, anders hang ik weer voor niets de wereldverbeteraar uit.

Kapsones lijer. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Kapsones lijer. :7

Zelf vind ik realist beter bij mij passen, maar begrijp je mijn verhaal van net?

Zeker. :)

Gelukkig, dan kan ik weer met een gerust hart slapen(en dat zal wel morgen worden gezien de amfetamine :7 ).

En nu zal ik niet verder semi off-topic gaan :engel:.

Link to comment
Delen op andere websites

heb vandaag voor het eerst een Jointje gerookt

had al is eerder een sigaret gerookt maar vond het jointje wel lekker smaken maar het blijft zo lang in je keel.

Dat heb ik dus ook.

Sigaretten vind ik hartstikke ranzig maar af en toe een beetje wiet (puur) roken uit mijn pijpje vind ik dan weer heerlijk, vooral een lekker scherp wietje :).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...