Jump to content

Het Rook topic


Metal-Bullets

  

91 leden hebben gestemd

  1. 1. Rook je?

    • Ja
      8
    • Soms
      7
    • Nee!
      71
    • Ik heb gerookt maar ben gestopt
      5


Recommended Posts

Gisteren voor het eerst een jointje gerookt.

Nee niet om stoer te doen.

Maar ik ben van de mening dat je alles in het leven eens moet hebben uitgeprobeerd.

en? is het iedereen aan te raden? :Y

Drugs zijn sowieso niet aan te raden.

Helemaal mee eens!

Begin er gewoon niet aan en zet het uit je hoofd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    23

  • MegaPilot

    16

  • FireFighter

    10

  • moechy

    9

De gedachte alleen al dat roken de kans op impotentie en slecht zaad vergroot. Is voor mij al reden genoeg er nooit aan te beginnen.

Dude, van cola drinken gaan je tanden stuk. Als je 100% gezond wilt leven, dan leef je als een plant.

Link to comment
Delen op andere websites

De gedachte alleen al dat roken de kans op impotentie en slecht zaad vergroot. Is voor mij al reden genoeg er nooit aan te beginnen.

Dude, van cola drinken gaan je tanden stuk. Als je 100% gezond wilt leven, dan leef je als een plant.

Van cola ga je niet dood hoop ik? x'D

Link to comment
Delen op andere websites

De gedachte alleen al dat roken de kans op impotentie en slecht zaad vergroot. Is voor mij al reden genoeg er nooit aan te beginnen.

Dude, van cola drinken gaan je tanden stuk. Als je 100% gezond wilt leven, dan leef je als een plant.

Ja natuurlijk, als je één of twee glazen per dag drinkt en je tanden gewoon fatsoenlijk poetst kan je maar beter gaan sparen voor een kunstgebit! Maar al zou je je tanden kwijtraken, dan neem je gewoon een kunstgebit ofzo. Maar als je impotent wordt, kan je niet zomaar kunst-ballen onder je penis gaan schroeven ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren voor het eerst een jointje gerookt.

Nee niet om stoer te doen.

Maar ik ben van de mening dat je alles in het leven eens moet hebben uitgeprobeerd.

en? is het iedereen aan te raden? :Y

Ik zou nooit iemand drugs aan raden..

Het is je eigen keuze weet je.

Ik wil het gerust nog eens doen maar ik raad dit niemand anders aan. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal mee eens!

Begin er gewoon niet aan en zet het uit je hoofd.

Zegt hij die in 90% van zijn posts een verwijzing plaatst naar wat hij vandaag allemaal heeft opgesnoven. :clown:

Ik meen het.

edit; en die verwijzingen maak ik alleen als iemand er naar vraagt of het een inkoppertje is ;)

Gisteren voor het eerst een jointje gerookt.

Nee niet om stoer te doen.

Maar ik ben van de mening dat je alles in het leven eens moet hebben uitgeprobeerd.

en? is het iedereen aan te raden? :Y

Ik zou nooit iemand drugs aan raden..

Het is je eigen keuze weet je.

Ik wil het gerust nog eens doen maar ik raad dit niemand anders aan. :7

Moet je ook nooit doen, iedereen reageert er anders op.

Zelfs blowen kan een psychose triggeren.

Bewerkt: door Amfetamientje
Link to comment
Delen op andere websites

De gedachte alleen al dat roken de kans op impotentie en slecht zaad vergroot. Is voor mij al reden genoeg er nooit aan te beginnen.

En gsm stralingen dan wel?

Dat is wel even een heel wat anders. Het risico dat je loopt als je blootgesteld wordt aan de straling van je telefoon is een heel stuk kleiner dan het risico wat je loopt als je rookt.

Link to comment
Delen op andere websites

De gedachte alleen al dat roken de kans op impotentie en slecht zaad vergroot. Is voor mij al reden genoeg er nooit aan te beginnen.

En gsm stralingen dan wel?

Dat is wel even een heel wat anders. Het risico dat je loopt als je blootgesteld wordt aan de straling van je telefoon is een heel stuk kleiner dan het risico wat je loopt als je rookt.

Dat zullen we over 10 jaar wel zien, als de gsm wat ouder is...

Maar niet dat ik daar wakker van lig :zz:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik rook. Flink wat ook. En als roker kan ik met zekerheid zeggen dat roken slecht is. Mijn conditie is in de afgelopen 3 tot 4 jaar zo achteruit gegaan. Niet dat ik het erg vind. Sport doen faalt.

Wat me wel opvalt is dat heel veel mensen van af jongs af aan worden opgestookt tegen het roken. Niet dat je het juist moet aanmoedigen, maar sommige niet rokers lijken serieus een hekel te hebben aan rokers. Anti-rook fundamentalisten. (Harry Jekkers, jwt) Ik ben inderdaad een beetje begonnen met roken om 'mee te doen en proberen'. Ben om de zelfde reden begonnen als heel veel jongeren die beginnen met drinken. In het begin vind je het niet lekker maar naar een tijdje kan je niet zonder. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Onzin, gewoon een paar kloten kweken.

Moet jij zonodig zeggen Amfetamientje :7 .

Het is inderdaad gewoon een kwestie van je kunnen verzetten en dat is het dan ook, ik ken dat gezeik wel van dat ze niet zonder kunnen maar dat is dan ook gewoon een hoop zever...

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, een jointje op zijn tijd kan geen kwaad hoor. Dan raak je er niet snel verslaafd aan. Ja, misschien aan de tabak in de joint, maar als je al rookt maakt dat ook geen reet uit. En met roken wil in niet stoppen. Kan het betalen, vind het lekker en heb er (nog) geen last van.

Bewerkt: door iamtheWalrus
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...