Smithie Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Hallo allemaal, ik heb windows 7 op nieuwe pc , heb gta sa geinstalleerd , en nu wil ik een savegame veranderen , dus ik ga naar mijn documenten , gta san andreas user files , en wat blijkt , ik zie geen savegame !! Ik heb hiervan een video gemaakt zodat jullie het beter begrijpen ! AUB help me snel !! Groet, Smithie Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Kijk eens in je Grand Theft Auto: San Andreas-map > data en kijk of daar je savegames staan Reageren
Smithie Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Nope , ik heb de map geopend en daar zie ik enkel .dat files staan , en nergens de speciale save game naam. In de maps staat het er ook niet Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Het spel wordt niet geleverd met savegames. Nadat het spel geïnstalleerd is zal je eerst zelf een savegame moeten aanmaken, door een nieuw spel te starten. Reageren
Smithie Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 dus als ik snel effe 1 missie doe , en dat dan opsla , dan moet die savegame bij san andreas user files komen ? En dan kan ik die daarna dan ook replacen. Juist ? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Plaats gewoon in die map de savegame die je wilt laden. En hou het gewoon bij het Nederlands a.u.b., dit is een Nederlands forum, dus gewoon 'even' en 'vervangen'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.