Jump to content

Geen grond ,gebouwen enzo


bart12345

Recommended Posts

Ik heb GTA4 dus geleend van een vriend

na dat ik hem had geinstalleert wou ik hem spelen alleen het probleem is dat hij na het stukje van de dam ( eerste missie ) dat je dan geen gebouwen ,

grond , lucht enzo ziet voor de dam doet hij het nog goed

Ik zie alleen nog lantaarns , peds en auto's

wat moet ik doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn je specs?

Jah ik doe het op mijn laptop :ch: dus mijn spec zijn niet heel hoog ik run alles op het laagst zonder lag

maar eerst zie je alles en daarna heb je een soort van lijn waarna je niets meer ziet alleen de boven genoemde dingen

specs:

OS:Microsoft Windows 7 Ultimate Edition Service Pack 3 (build 7600), 32-bit

CPU:Intel® Pentium® Dual CPU T3400 @ 2.16GHz

RAM: 2.9GB

Video:Mobile Intel® 4 Series Express Chipset Family

Ik denk dat het aan mijn Vid kaart ligt maar hij speelde zonder lag ofzo

Kan het ermee te maken hebben dat hij niet gepacht is?

De dam? Wat voor een dam? En trouwens, hij zegt dat ie hem heeft geleend van een vriend, meestal legaal dus. Dit ligt niet eens aan of het legaal is of niet.

Bij de eerste missie waarbij je naar je savehouse moet rijden dan rijd je naar boven langs zo'n muur ofzo, daarna gebeurt het.

Alvast bedankt

Bewerkt: door bart12345
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou eens proberen heel lang te wachten bij die dam. Als uiteindelijk alle gebouwen alsnog laden, of delen ervan, dan ligt het waarschijnlijk aan je computer. Ik ben niet zo'n held met computers dat ik gelijk kan zien of je PC goed genoeg is of niet, dus dat weet ik niet... Als ze uiteindelijk nog niet laden, of je spel crasht, dan zal het (denk ik) liggen aan de CD. Probeer die allereerst eens goed schoon te maken voor je nog een keer speelt.

Blijft het deel voor die poort en muur wel geladen als je er overheen rijdt? Of verdwijnt dat ook? Als dat zo is: Kun je de stad achter die muur wel zien voordat je voorbij die muur rijdt? Of is dat dan al zwart?

Probeer ook eens op de tast over de rand te rijden. Als je gelijk naar beneden valt ofzo dan is er waarschijnlijk iets mis met de installatie, als je gewoon kan rijden(dus alsof je de stad wel voelt maar niet ziet), dan is je computer waarschijnlijk te langzaam...

Overigens, als je met een No-CD crack speelt(omdat je vriend de DVD terug wilde ofzo), dan zou het heel misschien kunnen komen omdat je het spel dus illegaal speelt, maar meestal heeft dat alleen maar tot gevolg dat de camera b.v. de hele tijd heen en weer zwiepert(zoals wanneer je dronken bent in GTA) en dat je niet op multiplayer kan... Ik zou dus eerst even wachten tot iemand weet of je PC goed genoeg is, voordat je hem misschien zelf in de winkel koopt.

Als je gewoon op multiplayer kan: probeer eens een nieuwe lobby(dus server) te starten via je mobieltje, bij multiplayer>player match>create match>free mode. Kijk eens of de stad dan wel laad?

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTAIV legaal en als ik aan het hoofdmenu kom, (dus niet op start druk)joinde ik direct iemand z'n online game. Wanneer ik verbinding verloor, keerde de game (zoals altijd) terug naar single player. Aangezien ik niet op start duwde, en niks lade, Begint er een nieuw verhaal.

En nu komt het: ik skip de intro van Niko die in LC is aangekomen, en ineens is er ook een grote leegte die jij beschrijft, maar 5 seconden later is alles normaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Je laptop is helaas niet snel genoeg voor GTA IV. Je processor is zeer matig en voldoet eigenlijk niet aan de minimale eisen. Je videokaart is al helemaal niet snel genoeg. Elke Intel videokaart die er bestaat kan het spel niet draaien. Je videokaart is dus gewoon niet snel genoeg om die gebouwen e.d. te laden, en waarschijnlijk is ook het beschikbare videogeheugen te klein.

Link to comment
Delen op andere websites

Die X1200 is in ieder geval beter dan die Intel Graphics, maar zoals je zelf al aangeeft, die zal het ook niet gaan trekken.

Misschien kun je wel een nieuwe videokaart in je PC beneden zetten. Wat zijn de overige specs?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof 2.6 GHZ , ati x1200 , 3gb Ram , windows XP

Alleen de grafische kaart is niet goed

ik kwam wel een programma tegen een GTA graphic downgrader ofzo waarbij je het spel kunt spelen met pixel shader 2.0 en 128MB

zou die werken?

Link to comment
Delen op andere websites

ik zal even kijken, maar eht feit waar het is geupload en wat die persoon claimt geeft het al weinig vertrouwen.

nou het .bat bestandje doet niks anders dan tekst weergeven, zoals verwacht is het dus nep

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...