T@rget Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Yo ik keek is ff op de SA walkthrough en zag dit: wie weet wat dat is en wat je er mee kunt alvast bedankt groette aan je voette Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Dat zijn Gogless maar of het Hitte Gogles of Night Gogles zijn weet ik niet, wie weet trouwens waar ik deze allebei kan vinden (buiten ddie MAdd Dog Mansion). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 DAT IS EEN VAN DE GOGGLES DE NIGHT GOOGGLES DACHT IK DAT IS EEN WAPEN JE KAN ER MEE IN HET DONKER KIJKEN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 ohhhh krijg nouw wat! ja nu je het zegt zie ik het die dinge die jij bij spinter cell ook over je smoel heb! ik keek er heel anders tege aan joh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Het lijkt inderdaad op wat anders. Raar dat het niet in de wapenselectie staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Maar waar kan je die 2 Gogles vinden? Of alleen maar in de MAd Dog Mansion, of nog ergens anders? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAMAESTRO Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ik vind het op een... verrekijker lijken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Spijtig dat je geen verrekijker hebt . Moet ik altijd mijn sniper uithalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Spijtig dat je geen verrekijker hebt . Moet ik altijd mijn sniper uithalen. je kunt je camera beter als verrekijker gebruiken, die sniper zoomt niet ver in... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) Kheb wel meer erg onduidelijke screenshots gezien in de walkthrough en some te donker etc. Ik help graag met nieuwe screenshots maken op de PC, een Admin kan me PM'en Bewerkt: 19 juni 2005 door LouNGeR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferrari420 Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) Maar de vraag was,waar ligt het en hoe heet het.Maar waar is Mad Dog Mansion. Bewerkt: 19 juni 2005 door Ferrari420 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Ergens in de Country van Los Santos, maar die villa krijg je pas in je bezit na de missie 'A home in the hills' ofzo, en die missie is de eerste missie van Return to Los Santos. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 dat zijn night vision goggles maar waar in madd dogs mansion liggen ze? ik kan ze nooit vinden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 dat zijn night vision goggles maar waar in madd dogs mansion liggen ze? ik kan ze nooit vinden! [OFFTOPIC] Waarom is jou sig zo groot [/OFFTOPIC] Ligt dat maffe ding alleen bij de PS2 versie? Ik heb al gezocht op de WT maar kon niet vinden. Godfather *kijkt met lieve oogjes omhoog* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Oke, en wie kan me nu echt vertellen waar ik de Night Vision Gogles en de Hitte Gogles kan vinden (ze zullen vast wel op nog meer plaatsen liggen dan alleen in de Mad Dog Mansion). :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.