Jump to content

Vaag voorwerp

Recommended Posts

Geplaatst:

Yo ik keek is ff op de SA walkthrough en zag dit:

weap_12-1.jpg

wie weet wat dat is en wat je er mee kunt alvast bedankt :)

groette aan je voette :)

Geplaatst:

Dat zijn Gogless maar of het Hitte Gogles of Night Gogles zijn weet ik niet, wie weet trouwens waar ik deze allebei kan vinden (buiten ddie MAdd Dog Mansion).

Geplaatst:

DAT IS EEN VAN DE GOGGLES DE NIGHT GOOGGLES DACHT IK DAT IS EEN WAPEN JE KAN ER MEE IN HET DONKER KIJKEN :)

Geplaatst:

ohhhh krijg nouw wat! ja nu je het zegt zie ik het :) die dinge die jij bij spinter cell ook over je smoel heb! ik keek er heel anders tege aan joh

Geplaatst:
Spijtig dat je geen verrekijker hebt :( . Moet ik altijd mijn sniper uithalen.

je kunt je camera beter als verrekijker gebruiken, die sniper zoomt niet ver in... ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Kheb wel meer erg onduidelijke screenshots gezien in de walkthrough en some te donker etc.

Ik help graag met nieuwe screenshots maken op de PC, een Admin kan me PM'en :D

Bewerkt: door LouNGeR
Geplaatst: (bewerkt)

Maar de vraag was,waar ligt het en hoe heet het.Maar waar is Mad Dog Mansion.

Bewerkt: door Ferrari420
Geplaatst:

Ergens in de Country van Los Santos, maar die villa krijg je pas in je bezit na de missie 'A home in the hills' ofzo, en die missie is de eerste missie van Return to Los Santos. ;)

Geplaatst:
dat zijn night vision goggles maar waar in madd dogs mansion liggen ze? ik kan ze nooit vinden!

[OFFTOPIC] Waarom is jou sig zo groot :puh: [/OFFTOPIC]

Ligt dat maffe ding alleen bij de PS2 versie? Ik heb al gezocht op de WT maar kon niet vinden.

Godfather *kijkt met lieve oogjes omhoog*

Geplaatst:

Oke, en wie kan me nu echt vertellen waar ik de Night Vision Gogles en de Hitte Gogles kan vinden (ze zullen vast wel op nog meer plaatsen liggen dan alleen in de Mad Dog Mansion). :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...