NickyHendriks Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 (bewerkt) Hallo, Ik zit met een probleem, mijn huidige koptelefoon (Sennheiser HD201) is een oorschelp afgebroken in mijn schooltas Maar nu ben ik op zoek naar een nieuwe koptelefoon voor 35 euro die ik evt. ook op straat kan gebruiken Ik heb zelf al een beetje gekeken maar heb er eigenlijk totaal geen verstand van In-Ear mag ook maar het liefst een koptelefoon Zelf heb ik deze en deze uitgezocht, als iemand mij kan vertellen of deze goed is en of er ook iets goeds is binnen mijn prijsklasse dan hoor ik het graag Iemand die mij kan helpen? Zammy Heb de Sennheiser HD205 gekocht Bewerkt: 11 maart 2010 door Zamg0d1 Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Goede keus . Sennheiser = TOP Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Okee heb hem Echt een prachtig ding, mooi design, prachtig geluid en nog meer, blijkt dus een koptelefoon te zijn die ook door DJ's gebruikt word enzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.