Jump to content

GTA 4


GuitarGuy666

Recommended Posts

hoi allemaal. Ik wil GTA 4 kopen maar ik heb een comp. die niet krachtig genoeg is.

Weet iemand wat ik nu moet doen??? (niet zo iets als: koop een krachtigere comp. of koop een andere GTA...).

Alfast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

In principe heb je geen keuzes, de systeemeisen van GTA IV op de PC zijn niet de minste en als je deze niet kan draaien dan kan je hem gewoon niet spelen. Dus als je aan je GTA plezier wilt komen zul je of een Xbox 360 of PlayStation 3 moeten halen voor de game, óf betere PC hardware aanschaffen.

Het goedkoopste ben je denk ik uit met een Xbox 360, voor nog geen 200,- euro zou je GTA IV al kunnen spelen lijkt me, maar goed, dat is natuurlijk niet niks. Post in ieder geval je huidige PC specificaties eens (zoals werkgeheugen, videokaart, processor e.d.), dan kunnen we je wat makkelijker verder helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

wat een vraag zeg, dat je hulp nodig hebt bij dat je als je zelf weet dat je pc er neit goed geneog voor is je het spel niet meot kopen. Dat is gewoon logisch, als je zelf al weet dat je pc niet goed genoeg ervoor is, waarom koop je het dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hetzelfde probleem als jouw , en wat heb ik gedaan : Nieuwe pc gekocht :O

Een paar virussen op oude pc gezet , tegen ouders gezegd dat ie kapot is , en nu nieuwe vaan een 1000 euro , met grafische kaar GTX 260 .

Misschien kan je zoiets proberen ? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

hoi allemaal. Ik wil GTA 4 kopen maar ik heb een comp. die niet krachtig genoeg is.

Weet iemand wat ik nu moet doen??? (niet zo iets als: koop een krachtigere comp. of koop een andere GTA...).

Alfast bedankt.

Andere mogelijkheden zijn er niet om GTA IV te kunnen spelen. Je kan het spel natuurlijk kopen, maar als jouw PC niet goed genoeg is heb je daar niets aan.

De XBOX is al genoemd ... Hier een voorbeeld, onder de €500, van een PC die voldoet aan de aanbevolen systeemeisen van GTA IV (zelfs nog iets hoger) waarmee je het spel zeker op 'medium' kan spelen: klik.

PS Alfast schrijf je met een 'v' :{ ... alvast.

Link to comment
Delen op andere websites

hoi allemaal. Ik wil GTA 4 kopen maar ik heb een comp. die niet krachtig genoeg is.

Weet iemand wat ik nu moet doen??? (niet zo iets als: koop een krachtigere comp. of koop een andere GTA...).

Alfast bedankt.

Andere mogelijkheden zijn er niet om GTA IV te kunnen spelen. Je kan het spel natuurlijk kopen, maar als jouw PC niet goed genoeg is heb je daar niets aan.

Hier een voorbeeld, onder de €500, van een PC die voldoet aan de aanbevolen systeemeisen van GTA IV (zelfs nog iets hoger) waarmee je het spel zeker op 'medium' kan spelen: klik.

PS Alfast schrijf je met een 'v' :{ ... alvast.

Dit ding gaat niet starten zonder een voeding :')

Link to comment
Delen op andere websites

is die pc echt de enige optie. mijn vader heeft een laptop waarop ik gta 4 in het weekend speel. mijn eigen computer is ook te sloom. als je nog een andere optie hebt zou je hem natuurlijk kunnen kopen. maar zolang je geen alternatiev hebt moet je hem niet kopen. lees mijn topic

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...