Kryziek Geplaatst: 11 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Is niet zo erg voor mij hoor, vind het wel interresant vooral omdat ik binnenkort een laptop nodig heb Btw. is het normaal voor mijn pc dat hij met GTA SA 60 graden word?? Heb settings al lager maar dat veranderde niets Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Nouja, normaal.. Het is in ieder geval niet gevaarlijk. Reageren
Sprunk Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Nou wil ik niet vervelend doen, maar opladen tot 100% gebeurt ook niet. Met vol laden bedoel ik gewoon tot het lampje charge (ofzo) uit gaat. Zet je laptop dan maar een aan en dan zie je dat hij op 95% ofzo staat. Dus helemaal vol laden tot 100% word al niet gedaan. Leeg lopen tot 0% gebeurt ook niet. Maar inderdaad, ik heb zelf ook niet goed gelezen want het staat er wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.