GuitarGuy666 Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Hoi allemaal. Mij lijkt GTA VCS erg leuk, maar ik heb eens gehoord dat en PSP erg snel kapot gaat. Is dit waar? Of moet ik een PS2 kopen? Alfast bedankt: SUPER GTA GAMER Reageren
TalkingPear Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Dat ligt er denk ik ook aan hoe je ermee omgaat maar ik zou gewoon gelijk een ps3 kopen Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Dat licht eraan. Wil je lekker thuis op de bank kunnen spelen met vrienden. Of wil je kunnen spelen waar je wilt? Neem een Ps2, Er zijn wel veel games voor uitgekomen maar het begin op zijn eind te komen. Wil je overal kunnen gamen, een Mp4 speler met internet browser, neem een PSP. Kijk ook naar de prijs Ps2 is nu nog ongeveer €80,- de prijs van de PSP veschilt maar ligt rond de €160,- of de go ergens in de 200 Ik zelf zou voor de ps2 gaan, Er zijn nog wat andere games voor uit gekomen. Maar ook even je vraag, Zolang je normaal met je PSP omgaat kan hij een tijdje meegaan. Reageren
Basssss Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 (bewerkt) PSP snel kapot? Om eerlijk te zijn, ik heb nog nooit zulke goede kwaliteit gezien. :$ Mijn PSP Slime&Lite is al twee keer van hoger dan een meter op de grond gevallen en hij werkt nog uitstekend. Iets wat je bijvoorbeeld niet hebt met Microsoft computers. De PSP Go ziet er wel wat breekbaarder uit, daarnaast kan deze geen UMD's draaien, dus dat is al meteen een miskoop. Bewerkt: 11 maart 2010 door Basssss Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 PSP snel kapot? Om eerlijk te zijn, ik heb nog nooit zulke goede kwaliteit gezien. De PSP Go ziet er wel wat breekbaarder uit, daarnaast kan deze geen UMD's draaien, dus dat is al meteen een miskoop. Sorry voor de offtopic, maar. Eindelijk, iemand die het met me eens is. Tot nu toe was ik de enigste die dit zij, de rest zij alleen maar de PSP go is geweldig, fantastisch, Beter dan de normale PSP. Oke weer On-topic. Ik dacht er net aan, Als je draadloos internet hebt is het op de PSP makkelijker om Online de Gamen dan op de PS2. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Een PSP gaat niet snel kapot. Ik hem mn PSP ook 3 keer keihard laten vallen en hij werkt nog steeds perfect maar ik zou voor een PS2 gaan omdat ie veel goedkoper is met betere kwaliteit en een groter en beter aanbod aan games Reageren
Hayte Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Het hangt er vanaf. Wil je gewoon overal kunnen spelen? PSP. Wil je op één tv kunnen spelen (en hoef je geen Full HD kwaliteit), dan moet je een PS2 nemen. Overigens is er niks mis met de PSP Go. Als je al tonnen met UMD's hebt ben je een idioot als je het koopt. Is het je eerste PSP? Dan zou ik het doen. Hij is kleiner, het UMD systeem is toch een flop geworden, en je spellen kan je downloaden via de PS Store (geen credit card? No problemo, in de winkel kan je kaartjes kopen voor de PSS). Reageren
Basssss Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 (bewerkt) Overigens is er niks mis met de PSP Go. Als je al tonnen met UMD's hebt ben je een idioot als je het koopt. Is het je eerste PSP? Dan zou ik het doen. Hij is kleiner, het UMD systeem is toch een flop geworden, en je spellen kan je downloaden via de PS Store (geen credit card? No problemo, in de winkel kan je kaartjes kopen voor de PSS). Maar zoals ik al eerder zei, hij ziet er veel breekbaarder uit. En als je films op je PSP wil zetten is ie al snel vol, met die extra games erbij. Bij de PS Store moet je eerst downloaden, bij een UMD'tje is het Put in & Play. Al moet ik wel zeggen dat het voordeel van de PS Store is dat je je gedownloade spellen ook op de PS3 kunt bespelen, maar de PS Store zit ook in de PSP Slime&Lite. Edit: Ik pronk trouwens liever met duizend doosjes, dan met een vol memorykaartje. :$ Bewerkt: 11 maart 2010 door Basssss Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Als ik jou was zou ik in deze tijd geen PS2 meer kopen, deze console is al wat aardig jaartjes op de markt en het heeft z'en beste tijd zo'n beetje wel gehad. De PSP daar in tegen zit nog vol met vernieuwingen en is uiteraard handig voor onderweg. De gameplay heeft geen groot verschil, maar op een TV gamen is toch wel prettiger dan op een klein schermpje. Ondanks dat kun je hem naar mijn mening beter op de PSP aanschaffen aangezien dat effectiever en kan niet zomaar kapot gaan. Het ligt er natuurlijk aan hoe je er mee omgaat, als je hem rustig behandelt gebeurd er niets. Succes met je keuze, ik zou voor de PSP versie gaan. Reageren
Hayte Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Maar zoals ik al eerder zei, hij ziet er veel breekbaarder uit. En als je films op je PSP wil zetten is ie al snel vol, met die extra games erbij. Bij de PS Store moet je eerst downloaden, bij een UMD'tje is het Put in & Play. Al moet ik wel zeggen dat het voordeel van de PS Store is dat je je gedownloade spellen ook op de PS3 kunt bespelen, maar de PS Store zit ook in de PSP Slime&Lite. Edit: Ik pronk trouwens liever met duizend doosjes, dan met een vol memorykaartje. :$ Dan beslis je welk spel je er er niet op wil en welk spel je er wel op wilt? Als jij op vakantie gaat neem jij toch ook niet je hele collectie met PSP spellen mee? O.o En als je er niet mee gaat lopen lummelen blijft dat ding wel stevig hoor. Ze gaan echt geen stukje hardware uitgeven wat net als een spaghetti stokje breek. Ik speel trouwens ook liever spellen op een kleiner iets wat in m'n broekzak past dan op een nét iets te groot iets, maar ik kan er tenminste mee pronken met m'n matties hé. Ik heb zelf een PSP-1000 (de eerste dus), met de nodige battle-scars, maar elke keer dat ik op vakantie ga ben ik blij dat ik dat ding heb zodat ik mezelf niet de pleuris verveel (al luister ik vaker naar muziek dan dat ik spellen speel) Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 (bewerkt) Maar als je memorykaartje vol is en je wilt er een nieuwe game op zetten dan moet je een of twee spellen verwijderen. En wil je dat verwijderde spel weer spelen, dan moet je weer een spel werwijderen en het spel dat je wilt spelen downloaden. Terwijl je nooit een UMD hoeft te verwijderen. Dat ding kan stof vangen en als je zin hebt om te spelen dan hoef je niet eerst een heel downloadprocess te trotseren. EN ik pronk ook liever met de 50 verschillende PSP spellen dan dat ik met 16GB aan spellen pronk. Het klinkt gewoon veel meer. Bewerkt: 12 maart 2010 door Rinaldootje Reageren
Nissan Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 Iets wat je bijvoorbeeld niet hebt met Microsoft computers. Je maakt mij niet wijs dat elke andere computer/console het dan nog wel doet hoor . Op de PS2 versie van het spel heb je wat extra USJ's, Rampages en Zijmissies. Het is eigenlijk alleen een kwestie hoelang je erover wil doen om de 100% te halen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.