Eliass Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Ik download een mod, de pakket is Rar. ik dubbelklik het, en druk op ''install with SAMI''. Heb ik gedaan ik ga nu verder na het spel. maar dan heb ik een crash Reageren
Beagle Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Geen SAMI gebruiken, probeer het handmatig met IMG Tool. Uitleg staat meestal in de readme, anders kan je de tutorial "Hoe installer ik een mod?" proberen. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 (bewerkt) Heb je wel versie 0.1 van GTA San Andreas? Want als je die niet hebt dan crasht je computer inderdaad... @Beagle: IMG tool werkt voor geen meter... Ik heb het wel eens geprobeerd, zelfs met tutorials, maar hij installeert bij mij nooit die .rar. of .zip. bestanden. Bewerkt: 14 maart 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Beagle Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Controleer of je versie 1.0 hebt, niet 0.1 zoals GTA Tom dat zegt. IMG Tool werkt wel, alleen doe jij het klaarblijkelijk verkeerd. Je moet geen .rar of .zip bestanden installeren, maar de bestanden ín die archieven... Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Controleer of je versie 1.0 hebt, niet 0.1 zoals GTA Tom dat zegt. IMG Tool werkt wel, alleen doe jij het klaarblijkelijk verkeerd. Je moet geen .rar of .zip bestanden installeren, maar de bestanden ín die archieven... Dat bedoelde ik... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.