gtapoeper Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 (bewerkt) Hey gta'ers, Ik heb een probleem met een amblance mod. Dit is de readme die erbij zit: DDDDD U U TTTTTTTT CCCCCC H H D D U U T C H H D D U U T C H H D D U U T C HHHHHHH D D U U T C H H DDDDD UUUU T CCCCCC H H Ambulance --------------------- Hallo iedereen. Een tijdje geleden hebben twee mensen genaamd Brendar62 en Pumbars een FordEconoline'86 Ambulance gemaakt. Ik heb alleen de texture aangepast (geel gemaakt en zwaailampen blauw) zodat hij dus enigszins lijkt op de Nederlandse ambulance. Dus heb ik gewoon deze textures veranderd. Installatie: Open met IMG Tool 2.0 gta3.img uit je models map bij: *:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models Dan zoek je de bestanden ambulan.txd en ambulan.dff, en die vervang je (rechtermuisknop en replace) met de .dff en .txd files van mijn mod. Dan rebuild archive, daarna ga je naar je GTA SA map, open de map data, en open het textbestand ''vehicle'' met kladblok. Zoek de lijn Ambulan op (nummer 416). En vervang de lijn ''ambulan'' met: 416, ambulan, ambulan, car, AMBULAN, AMBULAN, van, ignore, 10, 0, 0, -1, 0.804, 0.804, -1 Sla op en open het textbestand ''handling'', zoek weer naar de lijn ''ambulan'' en vervang die met: AMBULAN 2600.0 10202.8 2.5 0.0 0.0 -0.1 90 0.75 0.90 0.48 5 265.0 38.0 10.0 4 D 12.0 0.50 1 35.0 1.0 0.13 0.0 0.20 -0.06 0.5 0.3 0.58 0.33 10000 4001 80004 0 1 13 Sla weer op en sluit alles, start GTA San Andreas op, vermoord iemand (of rij gewoon naar een ziekenhuis) en steel die ambulance! Veel succes en plezier! Model made by Brendan62 en Pumbars Texture made by Snelwegfreak +=G=T=A=G=A=M=E=S=====G=T=A=D=O=W=N=L=O=A=D=S=+ | Gedownload van GTAgames.nl - De Nederlandse | | Grand Theft Auto Website! | | | | Heb je een vraag over deze download of zelf | | een download kijk dan op GTAForum.nl | | | | Nog meer leuke dingen downloaden kijk dan op| | www.gtadownloads.nl | +=G=T=A=G=A=M=E=S=====G=T=A=D=O=W=N=L=O=A=D=S=+ Er staat dat je in kladblok dat met ambulan moet vervagen. Dit lukt niet want dan staat er bij: Geen geldige win-32 toepassing. Daarom doe ik het met Wordpad mfc toepassing. Als ik ambulan met de cijfers erachter daar vervang, kloppen de spaties niet. En het lukt me dan niet ze goed te zetten. En ten 2e: Ik kan het niet opslaan. Dan staat er: Geen toestemming ofzo terwijl ik admin van de pc ben. Help plz ?! PS: Als je een ambu mod hebt die je met SAMI Mod installer kunt installeren, Stuur die dan graag naar: king-habbelen (at) hotmail DOT com Bewerkt: 11 maart 2010 door gtapoeper
Beagle Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Je moet handling.cfg openen met kladblok. Het maakt niet uit of de spaties goed staan, laat dat zoals je het plakt. Als je het niet op kan slaan moet je proberen als admin uit te voeren of eerst kopiëren naar bureaublad, aanpassen en weer terug zetten.
gtapoeper Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 (bewerkt) Je moet handling.cfg openen met kladblok. Het maakt niet uit of de spaties goed staan, laat dat zoals je het plakt. Als je het niet op kan slaan moet je proberen als admin uit te voeren of eerst kopiëren naar bureaublad, aanpassen en weer terug zetten. Het werkt alsnog niet. Ik draai mijn pc op windows xp dus kan ik niet uitvoeren als admin. Bewerkt: 13 maart 2010 door gtapoeper
gtapoeper Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 En nu werkt gta ook al niet meer, terwijl ik het niet heb opgeslagen. Ik heb het opnieuw geinstalleerd, maar dat werkt ook niet. Help plz?
White Gold Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Als ik jou was zou ik eerst GTA: San Andreas op de gebruikelijke manier verwijderen en daar na naar de San Andreas installatie map gaan (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas - zo uit het hoofd is dit het meestal). Hier moet je de gehele GTA San Andreas map nog eens verwijderen en daarna zul je de game opnieuw moeten installeren. Als je dan nog eens wilt modden, moet je eerst je schone GTA: SA map kopiëren en ergens op een andere plek bewaren. Daarna kun je in de gebruikelijke map nog eens rustig de stappen proberen te volgen die de Readme aangeeft. Succes in ieder geval!
gtapoeper Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 (bewerkt) Als ik jou was zou ik eerst GTA: San Andreas op de gebruikelijke manier verwijderen en daar na naar de San Andreas installatie map gaan (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas - zo uit het hoofd is dit het meestal). Hier moet je de gehele GTA San Andreas map nog eens verwijderen en daarna zul je de game opnieuw moeten installeren. Als je dan nog eens wilt modden, moet je eerst je schone GTA: SA map kopiëren en ergens op een andere plek bewaren. Daarna kun je in de gebruikelijke map nog eens rustig de stappen proberen te volgen die de Readme aangeeft. Succes in ieder geval! Ik heb dat al eens gedaan, alleen dat werkt niet meer, dus moet ik gta overnieuw uitspelen. (Best makkelijk ) alleen ik zal het proberen PS.: Ik heb een illegale versie met crack dus moet ik dan hetzelfde doen? Bewerkt: 16 maart 2010 door gtapoeper
Beagle Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Helaas mogen we je niet helpen als je het spel op een illegale manier verkregen hebt.
Recommended Posts