Sowieso Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Ik word bijna 16 en ik heb al een Xbox 360, is het verstandig om nog een ps3 te kopen? Wat zijn de voordelen? Wat kan ik wel met de ps3 wat niet met de Xbox 360 kan? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Dit heeft dus niks met Wikigta te maken he? Je kan dit beter in het Console & Game events forum plaatsen. En als antwoord op jou vraag: Als jij al een Xbox360 bezig moet je gaan kijken of jij spellen leuk vind die alleen op de PS3 zijn en niet op de Xbox360. Als dit voldoende spellen zijn zou je kunnen overwegen om een PS3 te kopen, anders is het gewoonweg geldverspilling en kan je van dat geld beter een paar nieuwe Xbox360 spellen kopen. Reageren
Pesimist Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 (bewerkt) voordelen van de ps3::Controller opladen via usb of ps3 internet gratis mooie hdmi beeld.nadelen zijn de online games hoste ze niet zelf de servers Ik heb zelf een ps3 en vind het een goeie keuze.Maar het ligt eraan wat jij ervan vindt. Bewerkt: 11 maart 2010 door musii42 Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Joh, het enige voordeel wat je bereikt is dat je nu ook ps3 exclusivs kan spelen en je PSN is gratis (ook minder goed dan Xbox Live, dat moet wel gezegd worden). Lijkt mij niet genoeg om zo'n heel duur apparaat aan te schaffen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Als je tevreden bent met je Xbox 360 zou ik geen Playstation 3 kopen. Anders zit je altijd met een dilemma voor welke console je een bepaalde game koopt. Reageren
Hayte Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 voordelen van de ps3::Controller opladen via usb of ps3 internet gratis mooie hdmi beeld.nadelen zijn de online games hoste ze niet zelf de servers Ik heb zelf een ps3 en vind het een goeie keuze.Maar het ligt eraan wat jij ervan vindt. Slimme gozer, de (nieuwere) XBox 360 heeft ook HDMI Ik heb ze allebei, en ik prefereer de PS3. Waarom? Klinkt niet als een stofzuiger, draadloos internet zonder adapters en troep, gratis internet, en een BluRay geval. Overigens zitten er meerdere dingen in de XBox 360 die niet in de PS3 zitten, die eigenlijk nooit genoemd worden. De XBox 360, bijvoorbeeld, heeft een resolutie-upscale geval, waardoor alle spellen in 1080p getoverd worden (mits je scherm dat aan kan natuurlijk). Wat wel handig is als je op monitoren speelt (zoals ik). Maar waarom wil je een PS3 kopen? Reageren
vice infernusX Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 doen!!! op de PS3 heb je pareltjes als Uncharted 2, God of War 3, Heavy Rain, Agent Reageren
Vice-King Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Als je geen xbox live hebt zou ik het wel doen maarja... ik heb een 360 en vind hem maten beter dan de ps3 Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Slimme gozer, de (nieuwere) XBox 360 heeft ook HDMI Ik heb ze allebei, en ik prefereer de PS3. Waarom? Klinkt niet als een stofzuiger, draadloos internet zonder adapters en troep, gratis internet, en een BluRay geval. Overigens zitten er meerdere dingen in de XBox 360 die niet in de PS3 zitten, die eigenlijk nooit genoemd worden. De XBox 360, bijvoorbeeld, heeft een resolutie-upscale geval, waardoor alle spellen in 1080p getoverd worden (mits je scherm dat aan kan natuurlijk). Wat wel handig is als je op monitoren speelt (zoals ik). Maar waarom wil je een PS3 kopen? PS3 kan ook upscalen, knul. Het enige grote verscil tussen Xbox360 en PS3 is dat de Xbox muziek en games tegelijk kan afspelen. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Lees dit topic zorgvuldig door en je weet direct alle voor- en nadelen van de Ps3. Antwoord op je vraag: het beste kun je er gewoon één aanschaffen zodat je zelf kunt zien of het wat is voor je. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Antwoord op je vraag: het beste kun je er gewoon één aanschaffen zodat je zelf kunt zien of het wat is voor je. Ja en als het dan niets voor je is heb je hem toch. Puik plan. Reageren
Dieko Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Slimme gozer, de (nieuwere) XBox 360 heeft ook HDMI Ik heb ze allebei, en ik prefereer de PS3. Waarom? Klinkt niet als een stofzuiger, draadloos internet zonder adapters en troep, gratis internet, en een BluRay geval. Overigens zitten er meerdere dingen in de XBox 360 die niet in de PS3 zitten, die eigenlijk nooit genoemd worden. De XBox 360, bijvoorbeeld, heeft een resolutie-upscale geval, waardoor alle spellen in 1080p getoverd worden (mits je scherm dat aan kan natuurlijk). Wat wel handig is als je op monitoren speelt (zoals ik). Maar waarom wil je een PS3 kopen? PS3 kan ook upscalen, knul. Het enige grote verscil tussen Xbox360 en PS3 is dat de Xbox muziek en games tegelijk kan afspelen. Ik kan dat ook op mijn PS3. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 De enige reden is Blu-Ray dan en de exclusives die fantastisch zijn! Vooral Uncharted 2 en God of War III, al heb ik GOW3 helaas nog niet *schaam schaam* Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 PS3 kan ook upscalen, knul. Het enige grote verscil tussen Xbox360 en PS3 is dat de Xbox muziek en games tegelijk kan afspelen. Ik kan dat ook op mijn PS3. Muziek afspelen en gamen tegelijk uit dezelfde PS3? Hoe? Reageren
Hayte Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Slimme gozer, de (nieuwere) XBox 360 heeft ook HDMI Ik heb ze allebei, en ik prefereer de PS3. Waarom? Klinkt niet als een stofzuiger, draadloos internet zonder adapters en troep, gratis internet, en een BluRay geval. Overigens zitten er meerdere dingen in de XBox 360 die niet in de PS3 zitten, die eigenlijk nooit genoemd worden. De XBox 360, bijvoorbeeld, heeft een resolutie-upscale geval, waardoor alle spellen in 1080p getoverd worden (mits je scherm dat aan kan natuurlijk). Wat wel handig is als je op monitoren speelt (zoals ik). Maar waarom wil je een PS3 kopen? PS3 kan ook upscalen, knul. Het enige grote verscil tussen Xbox360 en PS3 is dat de Xbox muziek en games tegelijk kan afspelen. PS3 kan niet upscalen, knul. Als ik in mijn PS3 een 720P spel prop, krijg ik in de rechter onderhoek van mijn monitor te zien dat het nog in 720P speelt. Sommige spellen (zoals GTA IV) hebben automatisch 720P, en dan kan ik in de instellingen het wijzigen naar 1080P. En ja, dat verschil zie ik echt. En dat enige grote verschil van jou (wat eigenlijk zo miniem is als de pest) gaat ook bij de PS3 door. Alleen gebeurt dit niet bij alle spellen. GTA IV lukt dit bijvoorbeeld niet bij, spellen die na een bepaalde firmware update zijn uitgekomen meestal weer wel (en sommige daarvoor d.m.v. een update) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.