GuitarGuy666 Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Hoi. Nou staat er op "wikigta" dat er een of ander "ROBERTIE'S" is, maar wat is dat en hoe werkt het??? Alfast bedankt!!! Reageren
.Senne Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Het is Robberies, niet roberties. Robberies zijn overvallen die je kan plegen. Alles staat hier duidelijk uitgelegd: http://nl.wikigta.org/wiki/Robberies_%28GTA_Vice_City%29 Wapen richten op de persoon achter de toonbank in één van de winkels. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Bedankt. Nu krijg ik teminste geld voor niks. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Uhmm... Nee, niet voor niks. De politie komt op begeven moment achter je aan, En hoe meer geld je neemt des te agressiever ze worden. Of je moet voor veiligheid na iedere robberie opslaan, Of echt goed zijn in de politie ontlopen. Reageren
Baffie Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Zo enorm veel is dat geld niet, je kan het beste na 1 of 2 sterren al de cassière doodschieten en weggaan, de enorme heat die je achter je aan krijg is vrij lastig te ontwijken en is ook niet met een Pay'N'Spray weg te krijgen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Ik heb een makkijlekere manier gevonden: Als je een VC trainer hebt, kan je"standaard TAB+S doen en je krijgt nooit meer politie. Nu krijg je wel geld voor niks. Reageren
Fezz Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Maar niet iedereen wil een trainer gebruiken. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Da's waar. Maar er zijn altijd nog cheats: "LEAVE ME ALONE". En als iemand geen cheats wil gebruiken, dan is het simpel: Ga gewoon naar je save-house. En je hebt geen wanted level meer. (Dan moet je wel opslaan!!!) Nu heb je geen wanted level meer. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Da's waar. Maar er zijn altijd nog cheats: "LEAVE ME ALONE". En als iemand geen cheats wil gebruiken, dan is het simpel: Ga gewoon naar je save-house. En je hebt geen wanted level meer. (Dan moet je wel opslaan!!!) Nu heb je geen wanted level meer. Als je een cheat gebruikt en het spel opslaat, verspeel je de kans om hem 100% uit te spelen. Max. 99% daarna. Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 en is ook niet met een Pay'N'Spray weg te krijgen. Hoezo? Ik heb GTA VC op de PS en ik heb 4keer deze winkel overvallen en ik kon mijn wanted level steeds kwijt geraken in Pay 'n Spray?! Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 (bewerkt) Kan iemand mij Messchien vertellen hoe je een Wapen op een Persoon moet Richten ? Op de Playstation 2 Weet ik het Wel , Maar met Welke Toetsen doe je dit op de PC ? En met Welke Toetsen laat je Tommy Sprinten ? Of is dit nog Niet Mogelijk in GTA Vice City ? (Ik ben Mijn GTA Vice City Info Boekje Kwijt Namelijk :$ ) Bewerkt: 7 april 2010 door Melvin_123 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Dit doe je simpel, je drukt op "R MOUSE BUTTON" en klaar. Het lijkt of hij niet richt, maar het is toch zo. Lukt 't niet? Dan vind ik 't raar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.