Jump to content

Website voor MySql stats voor elke sa-mp server


mypee

Recommended Posts

Website voor MySql stats voor elke sa-mp server

Hoi allemaal, ik weet het. Ik ben nieuw op het forum. Toch heb ik al veel ervaring met pawno, Mysql (in pawno als zo php), php en nog veel meer wat met websites en sa-mp servers betreft. Ik heb een idee uitgewerkt wat tot het volgende zou leiden:

Iedereen wil wel een sa-mp server willen hebben die uitgebreid is met een script dat ervoor zorgt dat alle online stats op een site te zien zouden zijn. Ik wil nu een gratis site maken waarop je je kunt registreren en meteen daarna je stats zichtbaar kunt maken. Hier heb ik het over: is de server online, hoeveel slots zijn er, hoeveel mensen zijn online, wat is de info over deze mensen (geld, score, etc.) en nog veel meer.

Ik denk dat dit mezelf niet zo snel gaat lukken, vooral omdat dit veel design en script werk gaat opleveren. Ik heb het volgende lijstje opgebouwd waarin ik vermeld wie me kan helpen met het werk:

- Pawn programmeurs (Het liefst al verstand van MySql in pawn)

- Php programmeurs (hierin zal ik zelf ook veel doen – moet ook wel verstand van mysql hebben)

- Css ontwerpers (Om de site een uiterlijk te geven)

- Photoshoppers (Om de site te voorzien van mooie plaatjes natuurlijk)

- Vertalers (Mensen die goed engels kennen, zodat de site wat voorstelt)

- Testers

Wil je misschien meehelpen? Meld dit dan via een PB naar mij of zet een post in dit topic. Vermeld het volgende:

- Naam

- E-mail adres

- Msn/skype adres << Alleen via PB!!

- Google waves adres (als je het nog niet hebt, is geen ramp. We kunnen je eentje geven)

- Motivatie (waarom je wilt meedoen)

- Sectie (waarin je wilt meehelpen)

Ik heb hierboven misschien een beetje snel alles geschreven, maar ik zal een klein onderdeel van mijn idee goed uitschrijven. Namelijk hoe het de bedoeling moet zijn de site te gebruiken.

Ten eerste zou je een server moeten hebben voor sa-mp. Vervolgens zou je een account moeten aanmaken op onze site, je vult naam, e-mail en misschien nog iets in en je krijgt een mailtje. In het mailtje staat een activatie-linkje in voor je account. Je klikt erop en vanaf dat moment zul je je kunnen inloggen op de site. Als je je eenmaal inlogt kun je een filterscript downloaden die in een zip-file zit. In dit zip-filetje zit een readme hoe je mysql en het fs moet installeren. Indien dit is geïnstalleerd moet de gebruiker de fs openen, in het beeld staat dan een define voor het mysql wachtwoord en eentje voor de gebruikersnaam. Deze account gegevens krijgt de gebruiker als een admin zijn account heeft geactiveerd. Hierbij word ook een database aangemaakt. Vanaf dan worden op zijn sub.domein.com de gegevens van zijn server getoond. Hij kan zelf kiezen welke hij wil laten tonen. Maar er moeten natuurlijk wel veel opties zijn. Ook krijgt hij er een forum bij.

Maar waar het bij mij om draait is dat het voor de gebruiker GRATIS blijft! Heb je nog vragen? Stel ze hier!

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, leuk idee, ik ben wel geïnteresseerd..

- Naam Lex ( Ingame : Lex of Nitroo )

- E-mail adres Zie PB

- Msn/skype adres Zie PB xD

- Google waves adres (als je het nog niet hebt, is geen ramp. We kunnen je eentje geven) Miss beetje noob, maar wat is het?

- Motivatie (waarom je wilt meedoen) Omdat ik op verschillende manieren mijn diensten probeer aan te bieden, maar dat niet echt van pas komt omdat mensen het gewoon zelf willen doen ( misschien eigenwijs ) ? Maar het is ook goed om te experimenteren.

- Sectie (waarin je wilt meehelpen) Pawn scripter en/of Vertaler..

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor alle duidelijkheid: Google adsense is volgens google de e-mail zoals hij zou zijn als hij vandaag de dag uitgevonden zou worden. Het is een mooi systeem. Het is niet zo dat je 1 kopie naar heel veel mensen stuurt, het is 1 kopie, die staat in een database en iedereen kan erop reageren en iedereen kan alles bewerken. Het is nog in beta versie, dus je kunt alleen op invite deelnemen. Ik heb nog een stuk of 10 van die invites. Overigens is google waves superhandig in sscripts omdat je in 1 document aan het werken bent en je ziet wat de ander 2 regels boven jouw stuk tekst aan het typen is. dus je kunt meteen alles lezen en bewerken.

Ik zal je op msn en waves toevoegen ;)

Ps, miss is het handig als je die grote quote ff weg haalt, het is een hoop scrolwerk

Gr. Mypee

>>> Door Sandra: Gefixt. Ik heb trouwens ook de typefouten in de topic-titel verbeterd. Verder mogen emailadressen alleen via PB worden uitgewisseld. Ik heb dat al toegevoegd aan de hoofdpost.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merk dat je een gratis website wil gebruiken dan kan je die database connectie vanuit de server wel vergeten ;)

Je hebt een database nodig die extern te connecten is dat bij gratis websites al niet het geval is zelfs bij betaalde websites kan dit niet zonder dit aan te vragen ;)

Indien je een database hebt die 24/7 bereikbaar is en extern te connecten kan je dit idee natuurlijk wel uitwerken,

maar dan moet je natuurlijk ook de database via een script (.htaccess kan dit normaal doen) laten aanmaken ;)

Bewerkt: door megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Ik merk dat je een gratis website wil gebruiken dan kan je die database connectie vanuit de server wel vergeten ;)

Je hebt een database nodig die extern te connecten is dat bij gratis websites al niet het geval is zelfs bij betaalde websites kan dit niet zonder dit aan te vragen ;)

Indien je een database hebt die 24/7 bereikbaar is en extern te connecten kan je dit idee natuurlijk wel uitwerken,

maar dan moet je natuurlijk ook de database via een script (.htaccess kan dit normaal doen) laten aanmaken ;)

:clown: Ik heb het erover dat de site gratis voor de GEBRUIKERS moet zijn, niet dat ik hem gratis wil hosten. momenteel host ik ook al een site, dus dat zal ook wel niet het probleem zijn. en geloof me. ik weet waar ik over praat.

doeg 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merk dat je een gratis website wil gebruiken dan kan je die database connectie vanuit de server wel vergeten ;)

Je hebt een database nodig die extern te connecten is dat bij gratis websites al niet het geval is zelfs bij betaalde websites kan dit niet zonder dit aan te vragen ;)

Indien je een database hebt die 24/7 bereikbaar is en extern te connecten kan je dit idee natuurlijk wel uitwerken,

maar dan moet je natuurlijk ook de database via een script (.htaccess kan dit normaal doen) laten aanmaken ;)

:clown: Ik heb het erover dat de site gratis voor de GEBRUIKERS moet zijn, niet dat ik hem gratis wil hosten. momenteel host ik ook al een site, dus dat zal ook wel niet het probleem zijn. en geloof me. ik weet waar ik over praat.

doeg 0_0

In ieder geval interessant ik kan alle scriptings delen aan, zowel Pawn als PHP, Mysql enzo ;) (designen dat is wat anders ...),

misschien dat ik wel wil meewerken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merk dat je een gratis website wil gebruiken dan kan je die database connectie vanuit de server wel vergeten ;)

Je hebt een database nodig die extern te connecten is dat bij gratis websites al niet het geval is zelfs bij betaalde websites kan dit niet zonder dit aan te vragen ;)

Indien je een database hebt die 24/7 bereikbaar is en extern te connecten kan je dit idee natuurlijk wel uitwerken,

maar dan moet je natuurlijk ook de database via een script (.htaccess kan dit normaal doen) laten aanmaken ;)

:clown: Ik heb het erover dat de site gratis voor de GEBRUIKERS moet zijn, niet dat ik hem gratis wil hosten. momenteel host ik ook al een site, dus dat zal ook wel niet het probleem zijn. en geloof me. ik weet waar ik over praat.

doeg 0_0

In ieder geval interessant ik kan alle scriptings delen aan, zowel Pawn als PHP, Mysql enzo ;) (designen dat is wat anders ...),

misschien dat ik wel wil meewerken ;)

fijn om te horen megadreams. Het gaat eigenlijk al best goed, beter dan ik had verwacht. er doen al 3 mensen mee (excl. megadreams natuurlijk)

Gr. Mypee

Link to comment
Delen op andere websites

Goed nieuws. We zijn nu met zijn vijven. Ik (MyPee), VWO-er, megadreams, lex en goudewup. Het gaat ons volgens mij wel lukken :engel:

Jullie kunnen je nog steeds aanmelden. Alvast bedankt!

Gr. MyPee

Bewerkt: door mypee
Link to comment
Delen op andere websites

Goed nieuws. We zijn nu met zijn vijven. Ik (MyPee), VWO-er, megadreams, lex en goudewup. Het gaat ons volgens mij wel lukken :engel:

Jullie kunnen je nog steeds aanmelden. Alvast bedankt!

Gr. MyPee

Natuurlijk gaat het lukken ;)

We zijn een goed team en werken goed samen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk idee, als dit project niet dood loopt net zoals veel projecten wil ik even via mijn bedrijf kijken, of het mogelijk is of een gratis hosting te sponseren! ;)

Zeker handig dit voor begginende servers/scripters en ik kan eventueel ook altijd wel helpen met designing!

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk idee, als dit project niet dood loopt net zoals veel projecten wil ik even via mijn bedrijf kijken, of het mogelijk is of een gratis hosting te sponseren! ;)

Zeker handig dit voor begginende servers/scripters en ik kan eventueel ook altijd wel helpen met designing!

Dit project zal niet doodlopen ;)

Ik en VWO-er laten dit project al zeker niet doodlopen en de andere medewerkers ook niet, en ik kan ook via mijn internet bedrijf wel kijken voor een extra hosting ofzo ;)

(maar het is eigenlijk al gepland waar enzo hoe enzo).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...