goudewup Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 En ook het designen is al helemaal geregeld. Reageren
Venzio Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Je kunt nooit van te voren zeggen: "Dit project stopt echt niet, loopt niet dood!". Als er straks één iemand geen tijd of iets meer heeft dan krijg je een reactie "Ja dan is 't ook weer niet leuk of kan dat niet, ik ga er dus echt niet voor betalen!". En als jij of VWO-er nou stopt dan is er weer iemand die geen zin meer heeft omdat hij iets niet alleen wilt doen. Ben nooit té zeker van te voren. Ik wens jullie veel succes hiermee, en zoals ik vermeld heb wil ik ook wel helpen maar dan moet je maar een PB'tje sturen. Reageren
oua7 Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 Je kunt nooit van te voren zeggen: "Dit project stopt echt niet, loopt niet dood!". Als er straks één iemand geen tijd of iets meer heeft dan krijg je een reactie "Ja dan is 't ook weer niet leuk of kan dat niet, ik ga er dus echt niet voor betalen!". En als jij of VWO-er nou stopt dan is er weer iemand die geen zin meer heeft omdat hij iets niet alleen wilt doen. Ben nooit té zeker van te voren. Ik wens jullie veel succes hiermee, en zoals ik vermeld heb wil ik ook wel helpen maar dan moet je maar een PB'tje sturen. - Naam oua7 - E-mail adres: pB - Msn/skype adres << Alleen via PB!! - Google waves adres Geen - Motivatie Vind ik wel leuk. - Sectie tester Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 Het grootste deel van mijn servers in mijn favorieten heeft al zo een systeem, bij 1 daarvan kan je zelf zien op welke momenten van de dag je het meest speelt (en nog veel meer). En er waren ook plugin releases waarmee je je server kan laten communiceren met IRC en ook 1 waarmee je alle spelers van jouw server kon zien in Google Maps. Als ik een 24/7 server had en een website had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan. Ik kan (erg toevallig) net alles wat ik nodig heb om zo een systeem te maken (HTML, CSS, PHP, MySql, Pawno, C++) maar ik wist niet dat dat zoveel werk vroeg? In mijn ogen hoef je enkel maar een MySql plugin te downloaden en als je speler inlogt/uitlogt de stats niet op te slaan/te openen in een file maar in MySql en een script maken in PHP waarmee je alle stats kan zien?! Reageren
Megadreams Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 Niet iedereen heeft een database die dan ook nog eens extern te connecten is wat erg weinig voor komt Reageren
Marley1 Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 (bewerkt) Een hartstikke top-idee, mypee. Waar ik ga mijn diensten aan zou willen verlenen! - Naam: Marley - E-mail adres pB! - Msn/skype adres << Alleen via PB!! - Google waves adres (als je het nog niet hebt, is geen ramp. We kunnen je eentje geven) Sorry klinkt nogal raar maar ik weet niet wat dit is . - Motivatie (waarom je wilt meedoen) Ik wil gewoon hartstikke graag aan dit project meewerken, het lijkt me echt leuk om met het team zo'n site op te richten wat ook nog eens hartstikke handig voor anderen is! - Sectie (waarin je wilt meehelpen) Vertaler Bewerkt: 21 maart 2010 door Marley1 Reageren
mypee Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Een hartstikke top-idee, mypee. Waar ik ga mijn diensten aan zou willen verlenen! - Naam: Marley - E-mail adres pB! - Msn/skype adres << Alleen via PB!! - Google waves adres (als je het nog niet hebt, is geen ramp. We kunnen je eentje geven) Sorry klinkt nogal raar maar ik weet niet wat dit is . - Motivatie (waarom je wilt meedoen) Ik wil gewoon hartstikke graag aan dit project meewerken, het lijkt me echt leuk om met het team zo'n site op te richten wat ook nog eens hartstikke handig voor anderen is! - Sectie (waarin je wilt meehelpen) Vertaler Hey Marley, ik heb je een pb gestuurt en toegevoegt op msn, als je de pb hebt gelezen en er nog vragen over hebt kun je ze via msn stellen. Leuk dat je wilt meedoen overigens . Gr. Kayle Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 - Pawn programmeurs Wel van MySQL, maar niet van PAWN - Php programmeurs PHP en MySQL - Css ontwerpers CSS niet - Photoshoppers Photoshop - Vertalers Goed Engels - Testers Wil je misschien meehelpen? Meld dit dan via een PB naar mij of zet een post in dit topic. Vermeld het volgende: - Naam Alex - E-mail adres Geen - Msn/skype adres << Alleen via PB!! - Google waves adres Hoef ik niet - Motivatie Omdat jullie hulp kunnen gebruiken - Sectie Geen idee Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) Sorry voor deze grote bump. Ik wilde even zeggen dat dit project spijtig genoeg inactief is geworden, of dit echt zo is kan ik niet helemaal weten. Maar ik zal terug mij werk doen dat ik beloofd had om te doen voor dit project, en weer helpen het actiever te krijgen. Bewerkt: 30 mei 2010 door megadreams Reageren
dmbekker Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 sorry hoor maar dit was te verwachten he xD Reageren
Megadreams Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 We zijn niet gestopt in ieder geval we zijn nog altijd bezig maar het PAWN scripten dat ik leid is nu heel traag aan het verlopen omdat ik die dat gedeelte leid veel andere dingens te doen heb. Reageren
Megadreams Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 (bewerkt) We zijn niet gestopt in ieder geval we zijn nog altijd bezig maar het PAWN scripten dat ik leid is nu heel traag aan het verlopen omdat ik die dat gedeelte leid veel andere dingens te doen heb. raar dit stond open en ik dacht ooh vergeten te plaatsen, sorry verwijder dit maar. Bewerkt: 12 augustus 2010 door megadreams Reageren
Megadreams Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Sorry voor de dubbelpost maar ik wil de leden nog laten weten dat dit project NIET dood is we zijn nog steeds bezig met de boel te maken, Pawn scripting die een tijdje stil lag is uiteindelijk begonnen met het FS te maken met een bijhorende include (meer bepaald script ik het) ook PHP scripting schiet goed op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.