Jump to content

Hoe vermoord je mensen op jou gemak?


LibertySeasnake

Recommended Posts

Ik vind even leuk om te weten, Hoe je op je gemak mensen uitmoord?

Het grappigste vind ik om iemand aan te rijen. En mensen duwde bij de station, Zo dat ze worden aangereden door een Subway. (Trien)

Ik geef even een tip. Heb je een video. Welke GTA IV uitmoord scene's je mooi vind?

Hier is de link.

ik heb een heliecopter-pilot vermoord. Op een grappige manier. Bewerkt: door LibertySeasnake
Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd vind ik dat het detail van een moord in GTA IV er niet is.

Bij Resident evil 4 en 5 was dit mooier uitgevoerd. Oke het is een ander genre.

Maar dat viel mij gewoon op. Bijv. headshot in RE 4&5 is hoofd spat uit elkaar.

Het is ook niet vreemd, want het gaat bij GTA meer om de actie op zich zelf in missies.

Bij horrorgames verwacht ik meer details bij moorden dan in GTA.

Ik vind de missies uitspelen verbeteren dan eerder meer trekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is natuurlijk ook leuk om een grote ladder op te klimmen, boven te wachten en wanneer de politie komt ze in hun benen schieten, dan flikkeren ze helemaal terug naar beneden. Dat is dan wel niet direct vermoorden maar het is leuk, net als mensen voor de trein duwen :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal geef ik ze een headshot, als ze dan even op de grond liggen zie je al het bloed uit het hoofd komen.

Maar in de missie ''Clean Getaway'' moet je de metro pakken en heb die vrouw die daar stond voor de trein geduwd.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen scheppen met een Trashmaster en ze vervolgens tegen een muur pletten vind ik ook wel een leuk effect hebben :7. Of op een hoog gebouw gaan staan, en als er politie komt, ze iets aandoen waardoor ze terugnaar beneden vallen, meestal nog wat andere agenten meenement :7.

Link to comment
Delen op andere websites

een wrede moord: iemand van veraf met de 9mm pistool neerschieten op de grond en als ze liggen te kreunen

rustig erheen lopen en dan nog 2 schoten in het hoofd :engel:

ik vind het ook altijd leuk om met de vuisten te vechten met een Melee-attack :D

Link to comment
Delen op andere websites

- Een auto op mensen spawnen

- Suicide-terrorist spelen(Door een granaat te cooken en dan op een groep mensen af te rennen :7)

- Met een heli over de grond heen maaien met zn wiekens

- RPG op de grond te knallen tussen heel veel auto's in

Dit zijn een paar van mijn favo's.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon van dichtbij op een leeg stuk weg met een rocket launcher op het hoofd schieten is altijd leuk.. Lekker over-powered zeg maar...

Mensen met een noodgang van hun brommer/motor af rammen, frontaal van voren, zo nodig op de verkeerde weghelft, en dan heel hard remmen(op de verkeerde weghelft), uitstappen, hun vlucht bekijken. En daarna erop af rennen, vanaf de stoep het lijk bekijken met zo'n houding van 'oh mijn god wat heb ik gedaan!', daarna de auto's die op jou auto zijn geklapt gadeslaan en dan weer vrolijk wegrijden. :7

@Hieronder: Nee joh, dat snap ik ook wel, maar het is wel leuk om te zeggen, moet toch een excuus hebben om zo maar m'n auto op de weg te laten staan en iedereen erop te zien klappen :7

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen met een noodgang van hun brommer/motor af rammen, frontaal van voren, zo nodig op de verkeerde weghelft, en dan heel hard remmen(op de verkeerde weghelft), uitstappen, hun vlucht bekijken. En daarna erop af rennen, vanaf de stoep het lijk bekijken met zo'n houding van 'oh mijn god wat heb ik gedaan!', daarna de auto's die op jou auto zijn geklapt gadeslaan en dan weer vrolijk wegrijden. emo.gif

De andere bestuurders in SP hebben echt niet door wat jij bedoelt met naar zn lichaam lopen en daar staan. puh2.gif

Ik vind het ook leuk om op de snelweg met 6 sterren cops achter je aan snel te rijden en dan 180 graden draaien dan dan alle bestuurders van de politieauto's eruit te knallen. puh2.gif

EDIT: Een kogel aan de zijkant van de gastank achterop de heftruck schieten en dan vlak langs mensen te rijden is ook leuk, want dan gaan ze in de fik staan. :7

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

18+

Met een mes: Ik steek, en steek, en steek. Woede maakt me blind, en ik blijf steken. Dan vallen ze op de grond, maar ik blijf op de lichamen inhakken. De plas bloed wordt steeds groter. Dan kom ik tot mezelf en kijk naar wat ik heb gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...