Jump to content

Hoe vermoord je mensen op jou gemak?


LibertySeasnake

Recommended Posts

Het is natuurlijk ook leuk om een grote ladder op te klimmen, boven te wachten en wanneer de politie komt ze in hun benen schieten, dan flikkeren ze helemaal terug naar beneden. Dat is dan wel niet direct vermoorden maar het is leuk, net als mensen voor de trein duwen :7 .

Zoiets?

Doe ik ook altijd. Heb er een filmpje van gemaakt.

http://www.youtube.com/watch?v=w5r55Sm0t1I

Link to comment
Delen op andere websites

Het is natuurlijk ook leuk om een grote ladder op te klimmen, boven te wachten en wanneer de politie komt ze in hun benen schieten, dan flikkeren ze helemaal terug naar beneden. Dat is dan wel niet direct vermoorden maar het is leuk, net als mensen voor de trein duwen :7 .

Zoiets?

Doe ik ook altijd. Heb er een filmpje van gemaakt.

http://www.youtube.com/watch?v=w5r55Sm0t1I

Dat vind ik zo vett, blijft ook altijd leuk

Link to comment
Delen op andere websites

Het is natuurlijk ook leuk om een grote ladder op te klimmen, boven te wachten en wanneer de politie komt ze in hun benen schieten, dan flikkeren ze helemaal terug naar beneden. Dat is dan wel niet direct vermoorden maar het is leuk, net als mensen voor de trein duwen :7 .

Zoiets?

Doe ik ook altijd. Heb er een filmpje van gemaakt.

http://www.youtube.com/watch?v=w5r55Sm0t1I

Ik doe liever met, assault rifle, shotguns, pistols. Ik vind melee wapens niet zo goed om mensen van de toren af te slaan!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind melee wapens niet zo goed om mensen van de toren af te slaan!

Omdat je er dan zelf afvalt?

Dat is de reden niet. Ik vind leuker als iemand op trap komt. Hij is boven, Dan word tie in heel snel af geshoten. En ik vind ook grappige. als je valt. Dan gaan ze over de kop. Dat vind ik LOL!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat noemt men de wetten van de fysica LCSnake :7 .

Iemand in zijn been schieten als hij boven komt vind ik wel leuker, ergens in

Middle Park, op de steigers, zal je bijna altijd een ped tegenkomen. Loop er eens een paar keer tegen waardoor ze in het water flikkeren, wanneer ze omhoog willen komen, geef ze dan een trap, mooi op hun kop ^_^ . Na een tijdje komen er dna peds helpen en voor je het weet zit het meer tamelijk vol van de peds :7 . Tijd voor een granaatje :puh: ...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat noemt men de wetten van de fysica LCSnake :7 .

Iemand in zijn been schieten als hij boven komt vind ik wel leuker, ergens in

Middle Park, op de steigers, zal je bijna altijd een ped tegenkomen. Loop er eens een paar keer tegen waardoor ze in het water flikkeren, wanneer ze omhoog willen komen, geef ze dan een trap, mooi op hun kop ^_^ . Na een tijdje komen er dna peds helpen en voor je het weet zit het meer tamelijk vol van de peds :7 . Tijd voor een granaatje :puh: ...

ik heb die tip van Jackie-2007 gebruikt:

•Je kan complete vechtpartijen uitlokken tussen pedestrians in de singleplayer. Ga bijvoorbeeld op Star Junction staan, waar veel taxi's te vinden zijn.

•Zoek een taxi op, en sla een paar keer tegen de taxi. De chauffeur zal uitstappen en op je af komen.

•Loop nu snel naar een andere taxi en klim op het dak. De chauffeur die achter je aan zit, zal tegen de taxi slaan waar je bovenop zit.

•De chauffeur in de tweede taxi zal nu gaan knokken met de eerste chauffeur. Meestal komen omstanders helpen, en als je even wacht zijn ze jou alweer helemaal vergeten en ontstaat er een enorme vechtpartij!

Gevolg: Totale ontstopping in het verkeer, en uit de hand gelopen rellen, de politie doet alles om de rellen te stoppen. Tijd voor een granaatje tussen die ontstopping van 20 auto's :puh: ...

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...