S.Knoop Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Nu wil ik een mod installeren, maar weet niet hoe. Weet iemand waar ik uitleg hierover kan vinden? Ik heb wel gezocht maar niets gevonden hierover. Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 tutorial forum, read me, je hebt neit gezocht Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Modding vragen horen in het modding forum, verplaatst. Reageren
Beagle Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 Ligt er een beetje aan welke mod je wil installeren. Als jij de link van de mod geeft die je wil installeren kunnen we je beter helpen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 nou ik zo lees ik weet wel waar je de fuel mod kan vinden maar zou misschien iemand mij het wel kunnen uitleggen hoe je hem moet installeren Reageren
Beagle Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Ik begrijp je bericht totaal niet. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Ik begrijp je bericht totaal niet. ik heb die fuel mod kunnen vinden en die asi loaders en zo maar als ik dat gedaan heb wat er staat zegt ie dat gta 4 dat ie het niet meer doet Reageren
LSDesign Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Ik begrijp je bericht totaal niet. ik heb die fuel mod kunnen vinden en die asi loaders en zo maar als ik dat gedaan heb wat er staat zegt ie dat gta 4 dat ie het niet meer doet Probeer hem es als administrator uit te voeren. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Ik begrijp je bericht totaal niet. ik heb die fuel mod kunnen vinden en die asi loaders en zo maar als ik dat gedaan heb wat er staat zegt ie dat gta 4 dat ie het niet meer doet Probeer hem es als administrator uit te voeren. heb kan misschien iemand me helpen die deze mod heeft en dan met uitleg erbij plus de links en de patch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.