Jump to content

Moeilijkheden bij installatie.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Een poosje geleden is per ongeluk GTA SA van mijn computer verwijderd, ik dacht maakt niet uit ik pleur hem er gewoon weer op.

Maar telkens als mijn pc ongeveer op 1 procent progress is geeft hij aan over een beschadigd document E:/datacab2 (weet niet precies of dit klopt)

ik heb dit bestand al opgezocht maar mijn pc kan dit bestand niet verwijderen.

Ik hoor het wel. :bier:

Geplaatst:

data*.cab is een veelvoorkomend probleem, vaak is het bestand dan inderdaad beschadigd door krassen op je DVD. Kijk je disc dus even na op krassen, en veeg er desnoods even overheen met een zacht, licht vochtig doekje. Wellicht helpt het, anders kun je altijd een nieuwe disc kopen (zo duur is het spel immers niet meer).

Daarnaast schijnen er ook speciaalzaken te zijn die je disc kunnen repareren, mocht er zo'n zaak bij jou in de buurt zijn kun je dat ook nog overwegen (er is geen garantie of het werkt, maar je kan het proberen).

Geplaatst:

Maar het ligt dus aan de disc en niet aan de computer.

(mijn computer heeft zijn beste tijd namelijk ook wel gehad :bonk: )

Maar alsnog bedankt. :cya:

In mijn harde schijf zitten nog steeds bepaalde bestanden van GTA SA die ik niet kan verwijderen.

Maar er zitten inderdaad veel krassen op mjn schijf, het is hopelijk niet mogelijk dat als ik een nieuwe schijf (gewoon game cd) :duh: koop dat mijn pc dan dezelfde foutmelding geeft.

>>> Door _KoE_Mzungu: Na ruim 2,5 lidmaatschap mag ik toch wel van je verwachten dat je de [bewerken]-knop weet te vinden. Plaats geen dubbelpost.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...