Black Admiral Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2010 Ik ben bezig met de 100% van het welgewaarderde IV, maar ik had laatst een paar knak-momenten, namelijk bij Stunt Jump #36. Ik ben met elk mogelijk voertuig over deze schans geweest, maar ik krijg telkens te zien: 'Not good enough'. Eerst dacht ik dat ik over de loopbrug moest springen, maar dat was helemaal Mission Impossible. Ook weet ik zeker dat ik hem nog niet gedaan heb (anders zou er ook staan 'Not good enough, but you've done this one before'). Hulp? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2010 Ik ben bezig met de 100% van het welgewaarderde IV, maar ik had laatst een paar knak-momenten, namelijk bij Stunt Jump #36. Ik ben met elk mogelijk voertuig over deze schans geweest, maar ik krijg telkens te zien: 'Not good enough'. Eerst dacht ik dat ik over de loopbrug moest springen, maar dat was helemaal Mission Impossible. Ook weet ik zeker dat ik hem nog niet gedaan heb (anders zou er ook staan 'Not good enough, but you've done this one before'). Hulp? probeer het eens met de Infernus zo is het mij gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 De Infernus moet ik eerst nog van die poot winnen, want los rijden ze volgens mij niet. Maar kan het niet met een gewoon benzineblik? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 De Infernus moet ik eerst nog van die poot winnen, want los rijden ze volgens mij niet. Maar kan het niet met een gewoon benzineblik? De Infernus rijdt wel gewoon op de straat, als je dat bedoelt, hoor. Probeer eens met een PCJ-600 zou ik zeggen, een Coquette zou hier misschien ook wel handig voor kunnen zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 of steel een turismo bij die Grotti dealer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 de infernus is heel zeldzaam je kunt hem soms vinden in Downtown, Broker en in midden en zuid-Algonquin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2010 Dit moet gebeuren met een NRG 900, met rijd deze totaan de pillaar, en men geeft vol gas. Leun Niko ook ietsje naar voren door het knuppeltje naar voren te duwen, maar niet teveel. Zodra je onder de brug komt heb je hem gehaald . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2010 Je kan het ook met een Banshee proberen. Maar ik denk dat de NRG 900 nog steeds het beste is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2010 Oh, dus dát deed ik verkeerd; ik gebruikte eerst wel een motor, maar ik reed vanaf de weg langs die paaltjes, soms er tegenaan, en viel ik weer enz. Dat bleef zich voordoen totdat ik spontaan syfilis kreeg en het zat was en het nooit meer heb geprobeerd... Dan probeer ik het wel met een motor vanaf de pilaar en als dat niet lukt met een Infernus o.i.d., en als dát niet lukt, bel ik wel. Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2010 Hoezo heb je het opeens over Syfilis? Heef dat er iets mee te maken? Je moet gewoon voorbij die paal gaan en zo hard mogelijk gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2010 Ik heb alle sprongen gedaan met een NRG 900, alleen de sprong van Alderney naar Algonquin deed ik met een Infernus, want die haalde ik niet met de NRG... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.