Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal,

Ben niet nieuw hier en, heb zelf wel wat ervaring maar ben lang niet meer bezig geweest deze heb ik in een kwartier gemaakt. Brand maar los :eten:

post-121918-1268420730,44.jpg

Bewerkt: door Jeremy.
Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind hem erg vet! Je hebt goede kleuren gebruikt, de tekst past erg goed in je sig en je hebt de render goed gebruikt, kortom hij spreekt me erg aan.

10/10 hoger kan ik niet geven :klap:

Bewerkt: door BanaanDaan
Geplaatst:

Het eerste wat mij opvalt, zijn de lege plekken. Links en vooral rechts (onder andere ook onder de tekst) heb je een enkele kleur, wat naar mijn mening saai oogt. De effecten bij je render zijn dan weer wel mooi gemaakt, net zoals de tekst. Het oogt allemaal lekker rustig, maar toch zou ik wat meer doen met de zijkanten. Ik geef deze een 7/10.

Veel succes en plezier op het forum!

Geplaatst:

Als eerst allebei bedankt voor de reacties. :bier:

Alleen ik heb het juist leeg gelaten omdat, ik geen drukke sfeer wou. Zoals je zelf al zegt 'Lekker rustig'. :puh:

Geplaatst:

Ik snap inderdaad dat je het expres had gedaan (niet dat je die delen was vergeten :puh:), maar ik had het mooier gevonden als je het toch een beetje had opgevuld. Hoeft niet veel te zijn, maar gewoon een lichte texture erin ofzo. ;)

Geplaatst:

Ja, ik snap je ook wel ;)

Ik heb nu net een nieuwe af komt er zo aan, daar heb ik wel de zeikanten meer gebruikt hopelijk vind je die beter :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...