Jump to content

Taxi Company opeens kunnen geen Taxichaufeur de Taxi in.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo GTAforum,

Ik heb weer een vraag. Was weer is lekker aan het scripten, maar nu loop ik ergens vast, als ik ( Taxichauffeur ) mijn Taxi auto inga komt er opeens te staan you don't have the keys of this vehicle, terwijl ik gewoon mijn taxi look heb en de vorige 15 min wel er gewoon inkon. Heb hetzelfde geval bij de Ambulances maar dan kunnen opeens de Taxichauffeeurs in de Ambulances, terwijl het Ambulance-Personeel niet de Ambulance kan instappen. Hier volgen wat codes misschien dat jullie er wat in zien, maar volgens mij is er niks verkeerd :

( Taxi )

}

if(newcar >= 61 && newcar <= 70)

{

if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 10||PlayerInfo[playerid][pLeader] == 10) { }

else

{

SendClientMessage(playerid,COLOR_GREY," You don't have keys of this vehicle !");

RemovePlayerFromVehicle(playerid);

}

Ambulance :

else if(IsAnAmbulance(newcar))

{

if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 4||PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4) { }

else { RemovePlayerFromVehicle(playerid); }

BTW : Heb wel wat gedaan bij Ambulance skin dat had ik verandert en sinds dien heb ik gezeur ermee dat ze opeens hun eigen voertuigen niet meer kunnen joinen.

Geplaatst: (bewerkt)

Plaats anders even de volledige code op pastebin of plaatscode ;)

Ik denk dat we dan wel het probleem kunnen vinden ;)

EDIT: hij stuurde de link via pb naar mij dit is de link:

http://pastebin.com/xr3w2123

Bewerkt: door megadreams
Geplaatst:

Iemand idee wat er verkeerd is?

Want ik vergeleek met vorige script en het was precies hetzelfde, en het vorige script werkte wel.

Geplaatst:

Ik heb in ieder geval een onnodige else gezien bij de ambulance die ik dan ook via teamviewer verbeterde ;)

Geplaatst:

Ik heb in ieder geval een onnodige else gezien bij de ambulance die ik dan ook via teamviewer verbeterde ;)

het is me gelukt om Ambulance personeel weer in hun normale voertuigen te laten kunnen rijden, nu nog de taxichaufeeurs

Geplaatst:

Toevallig GodFather of PEN LS script?

Daarin worden de voertuigen gecheckt aan de hand van hun id, en niet aan de hand van het model (bijvoorbeeld).

Dus, als je auto's toevoegt gaan de id's verwisselen. Hierdoor wordt het script praktisch onbruikbaar.

Geplaatst:

Toevallig GodFather of PEN LS script?

Daarin worden de voertuigen gecheckt aan de hand van hun id, en niet aan de hand van het model (bijvoorbeeld).

Dus, als je auto's toevoegt gaan de id's verwisselen. Hierdoor wordt het script praktisch onbruikbaar.

Het is al opgelost :D

Bedankt allemaal!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...