Emaitroy Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 (bewerkt) Hallo mensen na aanleiding van mijn vorige Graphic heb ik besloten om eens een keer écht iets te maken, waar ik zelf ook heel veel aan heb gedaan en waar je niet snel een stock/render in terug vind. Ben er erg lang mee bezig geweest en vind 'm zelf zeer geslaagd. Nou wil ik nog weten wat jullie ervan vinden, en tips zijn altijd welkom! Bewerkt: 12 maart 2010 door Emaitroy Reageren
Djmaddox Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 Wauw, Wauw! Dit is echt heel goed gelukt vind ik. Zeker mooi gedaanmet die rode strepen die van de gitaar afkomen en die draaiknoppen verwerkt in de gitaar. Dit is zekersteweten een Waard! Reageren
7ulian Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Dit is dus gewoon helemaal prima. Je hebt stocks gebruikt maar je bent er echt mee verder gegaan. Ik kan er eigenlijk niets over zeggen want dit is echt heel goed, compositie, kleur gebruik, vormen, de manier hoe je muziek elementen tot een ding verwerkt hebt. De tekst zit er als een eilandje bij, probeer het te blenden of in elk geval minder te contrasteren. Het font is dan weer wel heel goed. 9 / 10 Reageren
Emaitroy Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Dit is dus gewoon helemaal prima. Je hebt stocks gebruikt maar je bent er echt mee verder gegaan. Ik kan er eigenlijk niets over zeggen want dit is echt heel goed, compositie, kleur gebruik, vormen, de manier hoe je muziek elementen tot een ding verwerkt hebt. De tekst zit er als een eilandje bij, probeer het te blenden of in elk geval minder te contrasteren. Het font is dan weer wel heel goed. 9 / 10 dankuwel nou eigenlijk is de tekst meer als 'n soort van trademark/copyright of iig dat je weet dat ik het heb gemaakt dus die moet er ook niet bij passen eigenlijk Reageren
Emaitroy Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 Nog andere mensen met comments, tips of kritiek? Reageren
Kryziek Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 Ziet er zeker nice uit hoor Mischien had je de achterkant wat kunnen inblenden of wat slierten over de gitaar laten lopen. Misschien de slierten een kleine outer glow geven Zodat het niet 1 rode vlek is Reageren
Emaitroy Geplaatst: 19 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 Ziet er zeker nice uit hoor Mischien had je de achterkant wat kunnen inblenden of wat slierten over de gitaar laten lopen. Misschien de slierten een kleine outer glow geven Zodat het niet 1 rode vlek is Bedankt voor de reactie, binnen kort komt er een V2. Dan zal ik de "slierten" verbeteren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.