Jump to content

LG POP


MrIndependent

Recommended Posts

Ik heb nu een maand een LG Pop. Mooi design, lekker compact toestel. Maarrr.....

anderhalf week geleden begon ie raar te doen. Hij liep steeds vast als ik mijn pictures map wilde openen. Dat was nog maar het begin, want een paar dagen later liep ie ook vast tijdens sms versturen en geluiden map openen.

Toen ben ik terug gegaan naar de winkel. Die zeiden dat het aan de software lag, dat moest geupdate worden. Ik kon 'm laten opsturen of ik kon het zelf doen. Ik dacht: ik doe het zelf wel even. Normaal is dat ook niet zo moeilijk. Alleen de PC-software van LG is al net zo waardeloos als op de telefoon zelf. Dus ik ben gister weer naar de winkel gegaan en ze hebben 'm opgestuurd.

Toen ik de telefoon ging kopen, zeiden ze bij de winkel: Goede telefoon, niks mis mee, blah, blah, blah. Verkooppraat dus. Later, toen ik dus weer terug ging met mijn mobiel, kreeg ik te horen dat LG qua software niet zo best is, en dat een Samsung of een Nokia veel beter was. Dus ik voelde me wel genaaid toen.

Maar goed, hij is nu opgestuurd en hopen dat het goed komt.

Conclusie: De LG Pop is een stijlvolle, compacte telefoon, ligt lekker in de hand. Maar ik heb er niet veel vertrouwen in dat ie op de lange termijn ook bevalt, omdat ik vrees dat je misschien wel dezelfde soort problemen krijgt als ik. Bovendien is de telefoon vrij traag in alles wat je doet. Je kan beter een Samsung Star nemen. Heb ik ook gehad, maar is verzopen in de wasmachine :engel:

O ja, de LG Cookie heb ik ook gehad, maar die is gejat in Walibi :duh:. De LG Pop is qua interface wel beter dan de Cookie, alleen met de Cookie had ik MINDER problemen dan met de Pop.

Bewerkt: door GTAgangsta
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb vandaaag een pop gekocht .

en op het 1e oog bevalt ie me goed.

ik heb al een samsung star maar die was een beetje vol met krassen.

ik heb de pop aangeschaft voor 125 euro redelijk goedkoop voor een vrij nieuw model !

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

LG zijn gewoon slechte Telefoons.

Heb zelf een cookie en dat ding doet niks anders dan blokkeren en dergelijke.

Ik had hiervoor een Sony Ericsson W580i.

Dat was nog eens een goede telefoon.

Ik heb zelf een LG Viewty gehad en die deed het perfect :D

En wat zat daar een camera op zeg, heb nu een nokia 5800 met een 3.2 mp en die is eingelijk slechter qua kwaliteit. (lg had 5 mp)

Link to comment
Delen op andere websites

LG zijn gewoon slechte Telefoons.

Heb zelf een cookie en dat ding doet niks anders dan blokkeren en dergelijke.

Ik had hiervoor een Sony Ericsson W580i.

Dat was nog eens een goede telefoon.

Ik heb zelf een LG Viewty gehad en die deed het perfect :D

En wat zat daar een camera op zeg, heb nu een nokia 5800 met een 3.2 mp en die is eingelijk slechter qua kwaliteit. (lg had 5 mp)

Qua software stelt LG niks voor. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Qua software is Symbian super fijn :) Symbian zit op de Nokia N-Series, en ook nog op nieuwe Nokia's, fijn systeem.

Zelf heb ik nu een Nokia 6120 die ook aan te raden is, maar voor de prijs heb je eigenlijk gewon een standaard telefoontje en daar zou ik het niet voor doen, 200 euro ervoor. Het is dat ik hem heb gekregen, die Finnen weten in ieder geval wel wat ze met telefoons moeten doen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Op mijn Nokia 5800 zit ook symbian op :D

Werkt echt heel fijn en snel. Toen ik hem kreeg was hij al snel en toen kwam er een software update en is hij nog sneller :D

Qua besturing systeem vind ik nokia tot nu toe het beste.

Link to comment
Delen op andere websites

LG zijn gewoon slechte Telefoons.

Heb zelf een cookie en dat ding doet niks anders dan blokkeren en dergelijke.

Ik had hiervoor een Sony Ericsson W580i.

Dat was nog eens een goede telefoon.

Ik heb zelf een LG Viewty gehad en die deed het perfect :D

En wat zat daar een camera op zeg, heb nu een nokia 5800 met een 3.2 mp en die is eingelijk slechter qua kwaliteit. (lg had 5 mp)

Het is niet alleen de mp die ervoor zorgt dat de foto goed wordt. Het ligt ook aan de lens. En die was op de viewty heel goed en groot. Die op de Nokia is veel kleiner. Als de viewty met die lens 3.2MP zou hebben, maakte ie betere foto's dan als de nokia 5mp zou hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet alleen de mp die ervoor zorgt dat de foto goed wordt. Het ligt ook aan de lens.

Eigenlijk ligt het grotendeels aan de lens, het aantal MP zegt vrij weinig. Een groot aantal MP is interessant voor mensen die foto's zonder kwaliteitsverlies in achterlijke groottes willen krijgen. En wanneer je dat wilt koop je geen mobiele telefoon maar een fotocamera. Laat je dus niet van de wijs brengen door het aantal MP, de lens is veel belangrijker..

Link to comment
Delen op andere websites

LG zijn gewoon slechte Telefoons.

Heb zelf een cookie en dat ding doet niks anders dan blokkeren en dergelijke.

Ik had hiervoor een Sony Ericsson W580i.

Dat was nog eens een goede telefoon.

Ik heb zelf een LG Viewty gehad en die deed het perfect :D

En wat zat daar een camera op zeg, heb nu een nokia 5800 met een 3.2 mp en die is eingelijk slechter qua kwaliteit. (lg had 5 mp)

Het is niet alleen de mp die ervoor zorgt dat de foto goed wordt. Het ligt ook aan de lens. En die was op de viewty heel goed en groot. Die op de Nokia is veel kleiner. Als de viewty met die lens 3.2MP zou hebben, maakte ie betere foto's dan als de nokia 5mp zou hebben.

Het is niet alleen de mp die ervoor zorgt dat de foto goed wordt. Het ligt ook aan de lens.

Eigenlijk ligt het grotendeels aan de lens, het aantal MP zegt vrij weinig. Een groot aantal MP is interessant voor mensen die foto's zonder kwaliteitsverlies in achterlijke groottes willen krijgen. En wanneer je dat wilt koop je geen mobiele telefoon maar een fotocamera. Laat je dus niet van de wijs brengen door het aantal MP, de lens is veel belangrijker..

Daarom zei ik ook qua kwaliteit ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...