Jump to content

ik wordt dr helemaal gek van


iefen

Recommended Posts

mijn pc heeft polio ofzo, want als ik een werkend nieuw geheugen module dr in doe en me pc opstart staat er op mijn beeldscherm no video input en op mijn andere blijft mijn lampje oranje (stand-by) i.p.v blauw (actief)

ik probeer net een audio kaart van me ma's oude pc er in te doen en hij werkt wel gwn op me ma's pc maar op mijn pc staat er " no video input, en blijgt hij oranje"

ik wordt hier helemaal schijt ziek van.

en ik wil een nieuwe headset die 4 ingangen nodig heeft en die ingangen zitten op die kaart maar ik speel op mijn pc via onboard en dat is dr 1.

dus willen jullie me plzzz helpen.

ik heb t hard nodi(en ik stop t er wel gwn goed in)

Link to comment
Delen op andere websites

mijn pc heeft polio ofzo, want als ik een werkend nieuw geheugen module dr in doe en me pc opstart staat er op mijn beeldscherm no video input en op mijn andere blijft mijn lampje oranje (stand-by) i.p.v blauw (actief)

ik probeer net een audio kaart van me ma's oude pc er in te doen en hij werkt wel gwn op me ma's pc maar op mijn pc staat er " no video input, en blijgt hij oranje"

ik wordt hier helemaal schijt ziek van.

en ik wil een nieuwe headset die 4 ingangen nodig heeft en die ingangen zitten op die kaart maar ik speel op mijn pc via onboard en dat is dr 1.

dus willen jullie me plzzz helpen.

ik heb t hard nodi(en ik stop t er wel gwn goed in)

Hiervan heb ik nie veel verstand, maar misschien zou het kunnen dat het bij elkaar te veel stroom kost en dan de videokaart maar geen stroom meer geeft?? als dat het is moet je een nieuwe voeding. Dit is echter maar een gok hè dus nie gelijk een nieuwe voeding gaan kopen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zit je videokaart ook nog goed vast in je PC? Heb je toevallig de stroomkabel die in je videokaart KAN zitten eruit gehaald toen je iets erin je hebt gezet, en ben je die misschien vergeten terug te pluggen? Zit de kabel naar je monitor ook overal goed vast?

Dit is namelijk een probleem met je videokaart/beeldscherm.

@ Hierboven: Dat lijkt me niet het probleem hier. Een geheugen module of gelduidskaart gebruikt niet veel stroom.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

heb je geen onboard videokaart( deze zit op je moederbord) probeer de losse eens eruit te halen en je scherm daarop aan te sluiten. werkt hij dan wel??

Bewerkt: door pietervandieren
Link to comment
Delen op andere websites

Je computer krijgt dus "polio" als je er een nieuw geheugen module in doet? Je scherm zegt no video input, die krijgt dus niks binnen van de pc. Wat is er nieuw? Een nieuw geheugen module! Haal dat er eens uit, wat gebeurt er dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je m'n post überhaupt gelezen?

En als er geen kabel tussen je videokaart en scherm zit vind ik het totaal niet gek dat hij het niet doet. Een appel eet je ook pas op als je hem eerst naar je mond brengt.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kan je het er verkeerd in doen?

er is maar 1 manier hoe je een geluidskaart dr in kan doen

ja gozer, ik weet toch niet hoe jij het doet, ik kan dat niet ruiken(al ruik ik nu wel iets ranzigs, maar dat is het niet)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...