Jump to content

GTA IV Drunkcam & Lag bij A S D W en Jump.


freekie1178

Recommended Posts

Beste mensen uit GTA Forum,

Ik heb gister GTA IV gedownload en geïnstalleerd. Ik heb verder ''NET'' een nieuwe PC paar dagen daarvoor. Mijn PC kan GTA IV alles op High maar als ik op het begin bij die missie in die auto zit en ik ga rijden en klik op w, d, d weet je wel gewoon rijden dus vooruit rechts rechts en IEDERE keer als ik op een beweeg knop klik zoals A S D W of Spatie balk dan Lagt die heel even maar dat is zeer irritant. En na een tijdje begint Drunk Cam ik heb al geprobeerd in Windows compatibiliteit mode in 2000 maar dat helpt niet. Pas na 5 minuten ongeveer komt Drunk Cam, zouden jullie even in een lijstje zogezegd willen zetten wat ik moet doen voor die Drunk Cam maar vooral die VRESELIJKE LAG!

Met vriendelijke groet,

Freek Wakker

(BTW wanneer komt GTA Episodes voor PS3 uit? Ik wil hem pre-orderen maar ene zegt 30 maart en bartsmit 13 april)

Link to comment
Delen op andere websites

Die camera komt omdat je het illegaal hebt gedownload. Je kan hem downloaden via steam of gewoon kopen in de winkel. Wat een moeite.

We mogen je niet helpen als je het hebt gedownload.

Edit: Jarno was me voor ^_^

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

Het is bovendien veel beter als je het koopt, want dan krijgt rockstar weer geld waar ze weer nieuwe games van kunnen maken.

Hier kan denk ik wel een slotje op :slotje:

Bewerkt: door pietervandieren
Link to comment
Delen op andere websites

Op de laatste vraag mag volgens mij wel geantwoord worden, en het antwoord is (als hij niet is uitgesteld): 30 maart.

Maar het kan zijn dat de Bart Smit bij jou in de buurt de game pas binnen heeft op 13 april.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...