steve900 Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 heey mensen ik ben nieuw hier dus misschien stel ik een stomme vraag maar dat hoor ik dan wel. installeren van mods heb ik geen problemen mee alleen met trailer packs wel. heb er nu 4 en kan er geen van allen installeren. kan iemand me helpen? alvast bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Wat gaat er dan mis? Welke mod probeer je precies te installeren? Hoe installeer je 'm precies? Volg je de readme goed? Reageren
steve900 Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 heey ik krig met sami een error dat the files niet kloppen. gaat om trailerpacks van arlan6 hij heeft er 3 en alledrie werken ze niet bij mij. in the readme staat dat het moet gaan. alvast bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Probeer het eens handmatig met IMG Tool te doen, dan weet je tenminste wat er gebeurt . Reageren
steve900 Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 haha jah dat heb ik geprobeert maar dat img tool ding snap ik helemaal niks van kan iemand mij dat uitleggen? als ik img open en ga dan naar open file dan vind ie de trailer packs niet eens. sorry ik doe dit pas 3 dagen alvast bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Je moet GTA3.img openen (San Andreas/models). Dan zoek je de bestanden die je wil vervangen (edit -> find of iets dergelijks). Dan druk je op het bestand rechtsklik -> replace en zoek je het nieuwe bestand. Reageren
steve900 Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 heey bedankt man. het is gelukt ze doen het eindelijk haha. eerste keer ging fout 2de keer lukte het. nog 1 vraag. wat ik me kan herinneren is dat je de trailer ook weer los kan laten. welke toets is dat? alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.