-GoldWing- Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Hallo, ik heb een triple boot op me laptop staan van vista, xp en windows 7 maar laatst had ik windows 7 geinstalleerd, en alles ging perfect. na een tijdje wilde ik weer even terug switchen naar windows vista, omdat ik daar een paar bestandjes nodig had. toen had ik ingelogd, en toen kreeg ik dat de windows vista versie die op me laptop zat niet legitiem was, en dat ik een nieuwe productcode moest invoeren. dus had ik een productkey finder gedownload, en ik had m,n key gevonden, en die voerde ik in. maar toen ging ik m activeren, en dat lukte helemaal niet, ik kreeg een foutmelding, en windows werd vanzelf afgesloten. en ik ging weer terug naar het aanmeldscherm :S kan iemand me hier alsjeblieft mee helpen, want ik heb vista nodig voor school bij voorbaat dank Reageren
pietervandieren Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Is die windows vista versie legaal of illegaal?? Het zal in elk geval niet aan windows 7 liggen, wat je in je titel vraagt. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 nee, die vista is gewoon legaal, meegeleverd met m,n laptop Reageren
pietervandieren Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 (bewerkt) Oke, Het zou natuurlijk kunnen zijn dat het maar een testversie was, maar dit verwacht ik niet. Heb je er gewoon voor betaald zeker voor die windows? Dan ligt het daar niet aan. Bewerkt: 13 maart 2010 door pietervandieren Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 (bewerkt) is nogal logisch hea, t werd al voorgeinstaleerd op me pc meegeleverd, en ik heb betaald voor de laptop en ik had vista al 7 maanden in gebruik, geen problemen Bewerkt: 13 maart 2010 door -GoldWing- Reageren
pietervandieren Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Ik heb het anders ook op een computer gehad. Dat was dan om te testen en als je het besturingssysteem goed vond kon je het vervolgens kopen toen het verlopen was. Dat heb ik toen gedaan, maar ik weet het nu eigenlijk ook niet meer. Misschien kan een ander je nu wel verder helpen. Reageren
Crypteq Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Ditzelfde probleem heb ik ook op m'n laptop gehad nadat ik Windows 7 geïnstalleerd had. Echter was het snel verholpen nadat ik gewoon de key (die onder me laptop stond) weer in te voeren. Maar bij jou lukt dat schijnbaar niet... Wat is de foutmelding die je kreeg? En je zou systeemherstel kunnen proberen, want die hersteld dan de windows bestanden. is het ook vaak mee opgelost. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 (bewerkt) jaa, dat is t m nou juist, ik moest een key finder gebruiken, omdat ik die sticker niet meer kan lezen xD en ik kan niks doen in de windows zelf, geen systeemherstel, niks Bewerkt: 13 maart 2010 door -GoldWing- Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 jaa, dat is t m nou juist, ik moest een key finder gebruiken, omdat ik die sticker niet meer kan lezen xD en ik kan niks doen in de windows zelf, geen systeemherstel, niks het probleem is dan nu waarschijnlijk dat windows vista toen der tijd is geinstalleerd met een andere serial als dat je hem nu mee probeerd te herstellen. je zou eens kunnen googlen naar een progammatja wat je oude serial in je systeem kan achtehalen anders, kan je nog contact opnemen met je laptop fabrikant, en een recovery cd aanvragen, hier zal waarschijnlijk de serial weer bij zitten.(kosten vaak rond de 30 euro?) succes! Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 jaa, dat is t m nou juist, ik moest een key finder gebruiken, omdat ik die sticker niet meer kan lezen xD en ik kan niks doen in de windows zelf, geen systeemherstel, niks het probleem is dan nu waarschijnlijk dat windows vista toen der tijd is geinstalleerd met een andere serial als dat je hem nu mee probeerd te herstellen. je zou eens kunnen googlen naar een progammatja wat je oude serial in je systeem kan achtehalen anders, kan je nog contact opnemen met je laptop fabrikant, en een recovery cd aanvragen, hier zal waarschijnlijk de serial weer bij zitten.(kosten vaak rond de 30 euro?) succes! je faalt nu zo hard, je adviseert hem om met een programma zijn key te zoeken, in de post die je quote zegt hij dat hij dat heeft gedaan, als je dan zo nodig wilt postboosten kun je naar het NOTA gaan. @TSer; als het klopt zou je een nummer meoten krijgen van de microsoft servicelijn, misschien kun je deze bellen of de microsoft knowledge base raadplegen. Reageren
Crypteq Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Ja maar het kan ook een software fout zijn... (zelf ook al gehad) Als je niet kan opstarten, dan doe je de cd van windows vista/7 in je PC. Dan boot je vanaf de DVD, kies linksonder: Systeem herstellen o.id. Kies je installatie (in jou geval vista) en klik dan op systeemherstel. En selecteer dan een herstelpunt van een aantal dagen geleden. Als Vista dan nog aangeeft dat ie niet legitiem is dan moet je maar naar microsoft bellen. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 kan ik ook gewoon met de dvd van windows 7, vista repareren? Reageren
Crypteq Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 kan ik ook gewoon met de dvd van windows 7, vista repareren? Volgens mij moet dat gewoon werken Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 en moet ik dan nog tijdens de reparatie een serial invoeren ofzoo? aangezien ik daaraan niet kan komen en tijdens de reparatie moet ik gewoon de partitie selecteren waar vista op staat? Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 maar als ik het goed begrijp is vista weg uit de opstartlijst? in dat geval kun je het met w7 fixen, anders denk ik dat het heel erg fout gaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.