Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb weer een nieuwe ik ben er zelf zeer tevreden over, de tekst was zelfs nog het moeilijkst. Hope you like it.

Tips? :eten:

V1:

lilwayne.jpg

V2:

lilwaynev2.jpg

Bewerkt: door Jeremy.
Geplaatst:

Nee helaas, ik vind dit helemaal niks.

De render is niet goed zichtbaar, en is helemaal overgoten met effecten. Dit komt naar mijn mening de afbeelding niet ten goede. Daarnaast vind ik ook de kleur van die effecten niet goed bij de render en dus bij het onderwerp van de afbeelding passen.

Dan heb je nu wel een wat betere BG ten opzichte van je vorige sig. Hij is wat beter opgevuld, en ik stoor me eigenlijk niet echt aan de lege plekken. Je tekst is simpel. Daar is helemaal niks mis mee, en komt in dit geval de sig ten goede.

Deze geef ik een 5,5/10 (toch wel voldoende).

Succes verder!

Geplaatst:

Ik vind 'm wel heel goed eigenlijk :$

Je doet het heel erg goed met de effecten ik weet zelfs niet eens wát je nou eigenlijk gedaan hebt en dat maakt 'm heel ingewikkeld en mooi. Wat ik wel jammer vind is dat je bij z'n hoofd een soort van uitgeschoten bent zo lijkt het, en ik moet Kloep gelijk geven in de kleur dat is idd een beetje raar gekozen, als ik aan Lil' Wayne denk denk ik niet aan roze.

en wat is het vershil tussen je V1 en 2? ik heb lang zitten zoeken maar heb eigenlijk niets gevonden :$

Geplaatst: (bewerkt)

Als eerst bedankt voor de reacties ik zou ook even de uitleg geven.

Het verschil is een stroke (de lijn om de sig).

Ik heb roze gekozen omdat Klik ik denk dat dit wel genoeg zegt? De roze vest. Bij zijn hoofd ben ik niet uitgeschoten dat hoort omdat,het anders er erg kaal uit ziet. De effecten passen denken goed maarja..

Ik hoop dat jullie nog iets duidelijker kunnen zijn, wat bruikbare tips van hoe ik het zou kunnen doen?

Bewerkt: door Jeremy.
Geplaatst:

Ok, die kleur klopt dan in dit geval. Ik vind het niet mooi, maar ik snap wel dat je deze kleur hebt genomen.

Het lijkt erop dat je bij de render hebt gesmudged? Dit had je wat mij betreft minder kunnen doen, want het ziet er (voornamelijk linksonder) erg wazig uit.

Geplaatst:

Naja, daar moet ik je gelijk in geven dat ziet er niet zo netjes uit.

Trouwens ik smudge altijd krijg je mooie effecten van.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...