-Nico-Bellic- Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Ik heb eigelijk nog een vraag voor de mensen die hem op de xbox hebben, dat grote schip (Titanic wat ze zeggen) staat die ook gewoon in multiplayer, free mode?? Alvast thx voor reactie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Ten eerste, het is geen Titanic. Een schip als de Titanic is veel groter... Het is een luxe jacht met een helipad achterop. Het schip ligt niet in singleplayer, wel in de freemode van multiplayer. In de Free Mode spawnt er op het helipad van het jacht een Buzzard. (Kleine gevechtshelicopter) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Nico-Bellic- Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Dankjewel voor de reactie, er kan een slotje op! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 dus in Multiplayer spawnt dat Jacht gewoon voorbij Hapiness island dat wist ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Ik heb het in filmpjes gezien, maar voor de zekerheid toch nog even de vraag: kun je dan ook IN het schip? Dat lijkt me namelijk gaaf! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Ik heb het in filmpjes gezien, maar voor de zekerheid toch nog even de vraag: kun je dan ook IN het schip? Dat lijkt me namelijk gaaf! Nee het is tijdens de missie niet mogelijk en buitenom ook niet. Je moet alleen de Buzzard pakken in deze missie. Doe dit wel echter STIL. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 (bewerkt) Ik heb het in filmpjes gezien, maar voor de zekerheid toch nog even de vraag: kun je dan ook IN het schip? Dat lijkt me namelijk gaaf! Nee het is tijdens de missie niet mogelijk en buitenom ook niet. Je moet alleen de Buzzard pakken in deze missie. Doe dit wel echter STIL. Behalve natuurlijk buitenom de missies... Want je kunt dus in Free Mode gewoon op het schip komen en de Buzzard stelen. Bewerkt: 13 maart 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Ik heb nog een vraagje: Vaart dat schip of ligt dat gewoon ergens stil zoals een tug? En heeft dat een vaste spawnplaats? @GTA Tom: Volgens mij heb je zo'n soort woonkamer op die boot waar je wel in kan. Volgens dit filmpje toch: http://www.youtube.com/watch?v=rze62pZp9Lw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Ja, de boot heeft een klein interieur, maar stel je er niks bij voor, het is gewoon een kleine vergaderruimte en wat trappen langs de boot om op die plaats te komen en dat is het dan ook . Het ligt ook vast op zijn locatie... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Ja, de boot heeft een klein interieur, maar stel je er niks bij voor, het is gewoon een kleine vergaderruimte en wat trappen langs de boot om op die plaats te komen en dat is het dan ook . Het ligt ook vast op zijn locatie... Staat die boot ook aangegeven op de kaart zoals die andere boten die langst de kust van Alderney liggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 @ EOTR: dacht ik al... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Nee die is niet aangegeven, juist omdat hij maar in één missie toegankelijk is en er ook maar ligt in 1 missie, dus is hij geen onderdeel van de map . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Nico-Bellic- Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2010 (bewerkt) Kun je ook in de machinekamer enzo? OF is het echt alleen die Vergaderruimte, DakCafétje en HelikopterDek? En oja, hoe filmen ze eigelijk zo iets? Zo goed, is dat een hypercam voor ps3 ofso? Bewerkt: 14 maart 2010 door -Nico-Bellic- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2010 Kun je ook in de machinekamer enzo? OF is het echt alleen die Vergaderruimte, DakCafétje en HelikopterDek? En oja, hoe filmen ze eigelijk zo iets? Zo goed, is dat een hypercam voor ps3 ofso? Het is niet uit voor PS3... volgens mij is het opgenomen door een 360-gebruiker mt een Dazzle. Je kan niet in de machinekamer, er is alleen maar dat helikopterdek dat direct in verbinding staat met die vergaderruimte en daaronder heb je de trappen naar het achterdek om erop te geraken, meer is er niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2010 ik heb zin in daar de base jumpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.