Jump to content

Product code GTA IV


Moncler

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb even een vraagje.

In verband met het kwijt raken van mijn gta hoesje kan je het spel nu niet installeren.

Iemand enig idee hoe ik de code kan verkrijgen, (bv terug naar winkel gaan, online kopen etc..)

Gr.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet veel winkels gaan je geloven , als je met zo'n probleem naar hun toe gaat.

Ik hoop dat je je ticket nog hebt , zodat je bewijsmateriaal hebt , want anders zit er niets anders op dan hem terug te kopen..

Succes ermee !!

Groet,

Smithie :)

Tuurlijk joh, gister maak je een topic dat je gedownloade IV het niet doet en nu heb je ineens IV en ben je "het hoesje kwijt". Hoe raak jij een hoesje kwijt in minder dan een dag?

Lol , als je je GTA IV hebt gedownload , heb je toch geen hoesje ??

Hoe kan je dan in hemelsnaam zoiets verliezen , terwijl je het niet hebt !!

Link to comment
Delen op andere websites

Als het spel nog steeds geïnstalleerd is op je PC zou je nog kunnen gaan snuffelen in je register. Dus alleen snuffelen, ga geen dingen lopen veranderen als je niet weet wat je doet, tenzij je een expert bent m.b.t. het aanpassen van het register. Het zou namelijk kunnen zijn dat de product-code wordt opgeslagen in het register.

Snuffelen in je register kan je doen door het volgende in te typen in het 'uitvoeren' invoervak: regedit.

Zoektermen die je kan gebruiken binnen regedit:

  • GTA
  • IV
  • %installatiemap%

Succes. ^_^

@ hierboven: Ik heb je al eens eerder aangesproken op het plaatsen van dubbelposts. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Als GTA IV nog op je PC staat kun je de serie code gewoon aflezen met het programma Revoke License in je GTA IV root map. Als je GTA IV al verwijderd hebt, of pas voor de eerste keer installeer kan dat niet meer.

Stuur een mail naar Rockstar Games met een foto van je CD en bonnetje en vraag om een nieuwe code. Zij zullen er eentje naar je sturen. (als je mazzel hebt)

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk joh, gister maak je een topic dat je gedownloade IV het niet doet en nu heb je ineens IV en ben je "het hoesje kwijt". Hoe raak jij een hoesje kwijt in minder dan een dag?

Fail :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...