Jump to content

Gibson Les Paul Silverburst

Recommended Posts

Geplaatst:

Op het eerste gezicht leek hij me erg mooi. Maar toen iets langer keek zag ik toch wat foutjes. Ik vind dat het onderste deel van de gitaar en niet mooi door komen. De achtergrond vind ik iets te standaard en de doodskoppen passen niet erg bij de zomerse kleuren.

6/10

Geplaatst:

Het is allemaal een beetje druk. De render (gitaar) past ook niet echt qua kleur bij je BG. Probeer in het vervolg ervoor te zorgen dat deze kleuren (ongeveer) overeen komen. Niet precies natuurlijk, maar wel een beetje op elkaar lijken. Nu heb je een grijze gitaar, met een kleurrijke achtergrond.

De effecten zijn daarentegen wel allemaal mooi gemaakt. Waar je nu nog aan moet werken, is om het allemaal één mooi geheel te maken.

Dan je tekst, die past mooi bij je render, en daarmee weer niet bij je BG. De tekst ziet er ook saai uit, hij is waarschijnlijk simpel erop geplakt.

Succes verder. :)

Geplaatst:

Hmm, hij springt er niet echt uit, omdat het lijkt alsof je de opacity lager hebt gezet en/of te veel hebt ingeblend?

Ook staat het bloemetje op de gitaar er raar bij. De tekst bovenaan vind ik mooi gedaan, misschien dat hier de opacity iets omlaag kan zodat hij lichtjes doorschijnt? De tekst linksonder vind ik goed gelukt.

Hij is stukken beter dan V1, deze geef ik een 6,5/10.

Geplaatst:

Ik vind weer dat de gitaar er niet mooi uit komt hij is een beetje wazig de BG is er eigenlijk nog voor een deel over waardoor je dan meer het accent op de BG legt inplaats van op de gitaar. Ditmaal past de gitaar wel beter bij de BG.

6.5/10

Geplaatst:

Ik vind weer dat de gitaar er niet mooi uit komt hij is een beetje wazig de BG is er eigenlijk nog voor een deel over waardoor je dan meer het accent op de BG legt inplaats van op de gitaar. Ditmaal past de gitaar wel beter bij de BG.

6.5/10

Dus het zou beter staan als ik de gitaar minder inblend?

Ik zal het eens proberen en kijken of het lukt

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is al beter, de aantrekt wordt nu meteen naar de gitaar getrokken. Deze geef ik een 7,0/10.

@ Hieronder: En ik hoop ook nieuwe achtergronden? :7

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst: (bewerkt)

hehe, gelukkig :D

ik zal binnenkort nog een paar maken. maar dan met andere gitaren.

@ hieroven: Ja

Bewerkt: door Royboow

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...