Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heb alweer een nieuwe :$

Hopelijk bevalt deze wel goed, Ik heb 2 versies met verschillende kleuren

Versie 1:

guitarv1.jpg

Versie 2

guitarv2.jpg

:eten:

EDIT:

Versie 3

guitarv3.jpg

Versie 4 (Stroke)

guitarv4.jpg

:eten: ?

Bewerkt: door Jeremy.
Geplaatst:

Versie 2 vind ik beter dan 1. Dit komt omdat de roze lijnen over de render een beetje raar staan in combinatie met een geheel zwart-witte signature. Versie 2 vind ik ook de beste die ik tot nog toe heb gezien van je.

De effecten 'springen' echt van je render af, wat ik mooi gedaan vind. De twee verticale lijnen links van je render staan wat raar, die zou ik dan ook weghalen. Daarnaast is je tekst een beetje simpel. Gewoon erop geplakt en klaar. Probeer hier ook nog wat leuks mee te doen. :)

Geplaatst:

Dankje voor je reactie, ik vind Versie 2 zelf ook mooier. De tekst kon ik niks moois op vinden maar ik ga nog even kijken wat ik er mee kan doen. Maar ik hou zelf wel van een simpele tekst niet teveel gedoe er om heen. Ik haal de 2 lijnen wel weg en dan plaats ik een versie 3! :engel:

Geplaatst:

Waarmee je je tekst vaak al wat leuker kan maken, is een simpele schaduw erachter. Hiermee trek je net wat meer de aandacht naar de tekst toe, maar niet te veel zodat het middelpunt je render blijft.

Geplaatst:

De tekst is net even iets duidelijker, en de lijnen zijn weg. Prima gedaan, voor versie 4 geef ik je een 8,8/10. :)

Geplaatst:

Iemand anders nog goede tips?

Ik krijg alleen maar tips van kloep altijd (niets verkeerd over jou)..

??

Geplaatst:

Iemand anders nog goede tips?

Ik krijg alleen maar tips van kloep altijd (niets verkeerd over jou)..

??

weetje wat het is in mijn geval, je bent echt super goed dat valt wel te zien. Er is weinig op aan te merken en dus kan ik er weinig over zeggen.

Wat ik je wel wil vragen/zeggen is misschien kun je een keer een paar tutorials schrijven. Het lijkt me vet om te kunnen wat jij doet :*D

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil het best wel een keer doen als ik er tijd voor heb, heb het namelijk erg druk met school laatste tijd ^_^.

Ik had de tijd dus heb er snel 1 gemaakt hope you like de tutorail!

Hij staat natuurlijk bij Overige > Graphics > Tutorials!

Verder nog tips over deze signature?

Bewerkt: door -Matthijs-
Berichten samengevoegd.
Geplaatst:

Ik wil het best wel een keer doen als ik er tijd voor heb, heb het namelijk erg druk met school laatste tijd ^_^.

Ik had de tijd dus heb er snel 1 gemaakt hope you like de tutorail!

Hij staat natuurlijk bij Overige > Graphics > Tutorials!

Verder nog tips over deze signature?

Ja ik heb je tut gevonden ziet er goed uit! En dat was snel :$

thanks nog één ding ga zo door :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...